Hop til indhold

Erfaring med sugardating

Featured Replies

Skrevet

Dette er ikke en specifik efterlysning. Jeg er træt af at møde (med al respekt) halv gamle GP med falske billeder, hvilke er størstedelen på sitet. Vil derfor godt prøve sugardating med uforpligtende møder. Vil i dele erfaringer med sugardating? Håber det er okay med dette opslag.

Skrevet

Søg herinde

Der er 20 tråde om det

Jeg har aldrig mødt nogen som du beskriver.  Kun en havde , af diskrete hensyn, ikke eget foto, men hun var pænere end dem

Skrevet
Greene skrev, for 7 timer siden:

Dette er ikke en specifik efterlysning.

Så derfor er den flyttet væk fra efterlysninger, @Greene

Skrevet

Som tidligere Old School Sugardater, er det ikke blevet sådan for længst at det blot er endnu en annonceside men hvor I kan se ansigtet på Kvinderne?
Eller har det udviklet sig retning af noget andet igen? 
I starten var Sugardaters.dk mere som hobby-piger og mere ekslusive aftaler. Det ændrede sig i løbet af et par år, og så blev også dét til det her "Find Holger"-problem jeg har nævnt i andre tråde, bare hvor kravet var et ansigtsbillede måske med solbriller.
Jeg er ikke sikker på at jeg forstår det med at du finder halvgamle trunter. Kan man ikke søge på alders-kriterier derinde længere og bare undgå dem der ligger udenfor den aldersgruppe man ønsker sig? 

Jeg spørger af interesse, naturligvis. 
Jeg sprang tilbage til almindelig timetakst-aftaler og annonceportaler fordi alle de mænd jeg hørte fra efter et par års pause (med eksklusiv-aftaler) alligevel skrev "Pris? Uden kondom?" og så kan det jo lige så godt bare være en annonce uden ansigt og fuld pris uden kemi-dates og halløj. Desværre :) 

Så længe pigerne ikke skal betale, er det vel alt og alle der vil vise ansigt der er at finde derinde, som "sælgere"?
Har det ændret sig? 

Kærligst, Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
  • Author
Eva Nadine skrev, for 56 minutter siden:

Som tidligere Old School Sugardater, er det ikke blevet sådan for længst at det blot er endnu en annonceside men hvor I kan se ansigtet på Kvinderne?
Eller har det udviklet sig retning af noget andet igen? 
I starten var Sugardaters.dk mere som hobby-piger og mere ekslusive aftaler. Det ændrede sig i løbet af et par år, og så blev også dét til det her "Find Holger"-problem jeg har nævnt i andre tråde, bare hvor kravet var et ansigtsbillede måske med solbriller.
Jeg er ikke sikker på at jeg forstår det med at du finder halvgamle trunter. Kan man ikke søge på alders-kriterier derinde længere og bare undgå dem der ligger udenfor den aldersgruppe man ønsker sig? 

Jeg spørger af interesse, naturligvis. 
Jeg sprang tilbage til almindelig timetakst-aftaler og annonceportaler fordi alle de mænd jeg hørte fra efter et par års pause (med eksklusiv-aftaler) alligevel skrev "Pris? Uden kondom?" og så kan det jo lige så godt bare være en annonce uden ansigt og fuld pris uden kemi-dates og halløj. Desværre :) 

Så længe pigerne ikke skal betale, er det vel alt og alle der vil vise ansigt der er at finde derinde, som "sælgere"?
Har det ændret sig? 

Kærligst, Eva <3

Hej Eva, jeg har ikke noget imod erfarne eller ældre GP. Jeg har ikke behov for at se ansigtet. Jeg synes bare at annoncesiden er fyldt med annoncer med enten falske billeder eller billeder som blev taget for nogle årtier siden. Men det er også en anden snak.
Jeg har selv søgt på emnet. Men hvis nogle som ville dele erfaring om sugardating tager jeg gerne imod med kyshånd.

Skrevet
Greene skrev, for 1 time siden:

Jeg synes bare at annoncesiden er fyldt med annoncer med enten falske billeder eller billeder som blev taget for nogle årtier siden.

Her mener du ikke Sugardaters.dk men andre annoncesider? Det havde jeg misforstået :) Jeg troede du mente at det var halvgamle trunter med hel-gamle billeder på Sugardaters.dk 
Siden virker ikke (for mig?!) lige nu. Har jeg fågget navnet op?

En efterlysning med højde, drøjde, type, alder og ikke mindst geografi vil måske være et sted at starte? Sådan lidt målrettet skarpskydning i stedet for spredhagl og generelle tips og tricks? 

Det er mit indtryk at de (ret mange) mænd jeg har "pillowtalks" med som øh... (med al respekt) halv-gammel GP dog med nye billeder :D at mange af de mænd der besøger mig mere eller mindre halvfast, har forsøgt sig med Sugardating en eller flere gange før de lander i mit skød. 
De gengiver overordnet/samlet set at det hverken er pengene værd, eller at det er anderledes end de annoncesider jeg formoder du mener. 
Så vidt jeg forstår det, er priserne også de samme i de fleste tilfælde i sidste ende. Men man kan måske stadig være heldig hvis man leder længe nok at finde en "ung Hestepige" der lever lidt over evne eller har luksus-vaner (hesten f.eks.) som gerne vil have en fast betalende elsker. At de så alligevel har 17 og måske er det med hesten og "medicinstuderende" så ikke helt sandt, så kan man da se ansigtsbillede som er (var i hvert fald før i tiden) verificeret af Sugardaters.dk 

Næsten alle mænd derinde spørger om sex uden kondom. I alle de huller de ønsker sig. Derfor kan man måske forvente sig at dem der slår sine folder dérinde af hunkøn, i et eller andet omfang tilbyder dette. Så... det kommer nok lidt an på hvor meget tid du ønsker at investere i det. Det er ikke mit indtryk at det er ret meget nemmere at finde et match end på dating-sider og apps, men måske har det ændret sig i nyere tid.
Jeg forestiller mig at de mandlige medlemmer der bliver derinde i længere tid, bruger det nok for de flestes vedkommende fuldstændigt som annoncesiderne, men med andre ydelser og med ansigtsbilleder. Det er nok det der er debatteret grundigt i gamle tråde. 

Dermed ikke sagt at man ikke kan finde "guld" alle steder... der er ret mange anmeldelser af Sugardaters.dk piger (ikke at forveksle med Sugardating.dk som vist ikke er sugardating i det hele taget, har jeg hørt flere sige), og masser af gamle tråde om emnet. 

Held og lykke i hvert fald. Det er da værd at prøve af, vil jeg mene. Kender ikke længere prisen for abonnement, men ved at det er nødvendigt for at kunne skrive først derinde... medmindre det har ændret sig :) 

Kærligst, Eva <3

PS: Der er en del sugardaters.dk piger der læser med herinde. Nogle få er medlemmer. Vil svar fra dem hjælpe noget?

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet

Hejsa Green.

På SugarDaters kan man godt søge specifikke efter ældre og områder og masse andre ting. 

Det er blendet på den side hvad volk søger og tilbyder. 

Nogen mænder søger efter hurtige billige møder i bilen....men alligved chat lidt føre med pigen, nogen er tilfreds med Dirtytalk...  nogen vil finde en kvinde til gammeldags Sugar Dating. 

Nogen piger tilbyder camlege, andre sælger billede eller videoer, nogen brugte strings, nogen korte møder andere søger en rigtif SugarDaddy. 

Lang de meste mænder spørge efter priser med det samme og hvad for huller de kan bruge og de er enlige ikke så meget interesseret i en relation. Mere efter uforpligtende sexmøde helst uden kondom og så billig som muligt, men tøre sig ikke at opsøge en rigtig professionelle GP det er simpelthen over stregen for de og for langt ud.  Jeg griner altid over deren reaktion når jeg giver de slag mænder e-mail adresse fra JenniferRomanika  når de er kun ud efter sex og ikke Sommerfugle.... men .åskw ved de også bare et en GP få de kun med beskyttelse. 

Piger de håber på gammel dage SugarDating med kemien og Sommerfugle i maven blev ret hurtig skubbet i realiteten og tilpasser sig måske? 

Jeg selv har haft dejlige oplevelse med SugarDating..... men lige ud er de SugarDating relationer som jeg har haft de beste som jeg fandt i den virklige verden og ikke på SugarDaters.dk selvom det ikke har været de mest lukrativeste

Man kan sagtens som pige tjener langt mere ved de korte møder som blev efterspurgt på SugarDaters...

Men ikke alle er der kun for pengene skyld... Nogen tænder på konceptet og andere udfylde sin ensomhed med den slags af  luksusdating... men ved den sidste drejer sig det meget om kemien.. og da skal man tag sig tid for at finde den rigtige matche. 

Jeg håber at jeg kunne hjælp dig med min svar. 

Redigeret af Ana_nass89

Skrevet
Ana_nass89 skrev, for 4 timer siden:

når jeg giver de slag mænder e-mail adresse fra JenniferRomanika

Øh... giver du mændene der skriver til dig @JenniferRomantica's email adresse hvis de spørger om noget du ikke har lyst til at tilbyde? 
Husker du lige at skrive at du ikke er hende først, eller er det noget du har aftalt med hende? Eller er det en anden Jennifer? 
Er lidt forvirret over lige dén del, men det er sket før og sker sikkert igen :) 

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet

Jo jo... hun ved det godt. 

Og ja serførlig fortæller jeg at det er ikke mig som tilbyder de mand det hvad de vil have.

Man kan jo god sende Kunden som søger en ,,Nageltekniker,, giver oplysninger af en ,,Nageltekniker,, hvis man selv er en ,,Frisøre,, og man er lige srlv ikke åben at udprøve sige i den ande områder.

Du forstå gode hvad jeg mener med den billede. Ikke?

Redigeret af Ana_nass89

Skrevet
Ana_nass89 skrev, for 4 timer siden:

Jo jo... hun ved det godt. 

Pyha... det ville ellers forklare en del af de henvendelser vi får hvor det lader til at folk ikke aner hvem de skriver til, og vi har længere dialoger med dem førend de er med på hvem vi er, hvis Sugardater-piger praktiserer at sende folk videre uden de ved at vi slet ikke er dem de tror de skriver til :D 

Jeg forstår godt dit billede med frisøren og negleteknikeren. Jeg er ikke helt bag om dansen sådan de fleste dage ;) 

Skrevet

Nå. Jeg sender kun til den som jeg har aftaler med og kun mænder som ren faktisk søger efter det hvad hun tilbyder..... men jo... det kraver at hun tag dialog op og forklare betingelser. Fordi de har jo ikke læst Jennifer,s anoncer. 

Skrevet

@Ana_nass89 har du tips til @Greene og andre mænd der læser med, som overvejer sugardating som alternativ til andre annonceportaler? 
Altså dem der gerne vil det (måske) og som ikke har prøvet det endnu? 

Skrevet

Ja men han skal førs vide hvad han virklig vil og kommunikere det tydeligt men med ikke for lange beskeder... 

Vi få en masse henvendelse og er hele tiden i gang med udsotere de slags mænder som vi ikke søger... 

En hver pige har sine præferencer lige som en hver mand.... det være godt at læse profiltekster før han skrever.... Jeg for eksempel blev træt af spørgsmål som svar finder mænder i min profiltekst og har allered der den føste minus på listen.

Hvis de er blev enig om at de søger det samme er da noget plus punkter som han kan få ved kemiemøde.

Hvis hun ikke kun vil korte sex møder og søget en rigtig Sugar Daddy, så tag et opmærksomhed med... en som viser at hun ikke kun skal være den billige løsning til en GP.

Har ikke Sex med hende på første gang. Men give hende ud over den lille opmærksom en kuvert med hjemme med små kontanter....hvis du er interesseret i en dybere relation med hende.

Hvis du vudere nej tak hun er alligevel ikke min type... så lade være med kuvert.

Spørge om hun vil være diskret eller spise ud og gå ind til det. 

Du er nødt at vinde hendes tillade at hun kan ståler på dig og det hvad du skrever og siger... prøve at se Sugar Dating som en almenlige dating.. ved en almindelige date på stå du heller ikke på sex ved første møde eller BJ.

Og så prøve at vise hende hvad du kan ellers tilbyder hende.. ud over økonomiske hjælp. 

En Sugar Daddy med meget livserfaring og empatie som jeg kan spejle mig i og vokse i min personlige udvikling er for mig for eksempel meget attraktiv. 

Andre kan synes det være luksus at kan låne af dig nogle gang bilen eller sommerhuset... 

Finde noget ved dig som gøre dig mere attraktiv end andre som også har en stor penge punk... 

Og i alt.... være til en hver tidspunkt og situation en gentleman og venlige selvom hun har været en gang groft... måske var hun det kun på grunden en idiot som hun lige har skrev føre med og er lige frustreret over de mange vulgære typer og spørgsmål... 

Det er hårt at være på de sider men med tid og tålmodighed lykkes det. 

En ande alternative er at finde en pige i den rigtige verden.... men da giver jeg tips en gang til når du ønsker det....

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.