Fredrikvem 4 Skrevet 1. September Hej, har fått den normala ”oil massage + hj” men jag är nyfiken på vad jag kan förvänta mig av en tantramassage. Har aldrig tidigare prövat så vet inte vad skillnaden är. vänliga hälsningar 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 1. September (edited) Du kan ikke forvente noget medmindre du forventningsafstemmer med sælgeren personligt, vil jeg mene I særdeleshed ikke når det er, hedder eller kaldes Tantra massage. Det er ikke nogen "beskyttet titel" eller betegnelse. Det er 100% afhængigt af hvem du køber din Tantra massage af. Der findes sågar mange forskellige grene på det Tantriske Træ, som jeg plejer at kalde det. Nogle af dem - mere udbredt i vores del af verden - praktiserer helt uden udløsning. Rigtigt mange af dem der tilbyder Tantra massage har max. eller slet ikke været på et weekend kursus i hvordan man nusser til røgelsespinde og beroligende musik. De fleste sexarbejdere der tilbyder Tantra (her til lands) kalder det Tantra uden at vide mere om det end hvordan man koger æg. Du kan selv stille dig op på et gadehjørne med en saks fra IKEA og kalde dig svensk frisør At tilbyde Tantra massage er lige så nemt og giver mere overskud, vil jeg mene. Det er virkelig en jungle. På den gren af det Tantriske Træ hvor jeg er blomstret og har siddet siden jeg var 21, da tager vi slet ikke penge for Tantra, fordi det er en livslang forpligtelse for vores læremestre (vi har altid mindst to ad gangen - en mand og en kvinde) at tage os ind som "elever" - og det koster ingenting. Derfor er flowet intakt hvis noget man har fået uden mod-ydelser også bliver givet videre uden mod-ydelser eller en "byttehandel". Det er så formodentlig den mest sjældne "gren" og jeg kender kun een anden "Ur-Tantrika" i Skandinavien. Så... det eneste du kan forvente er at du kommer til at betale for tiden hos nogen der sælger noget der er eller de definerer som Tantra eller tantra massage. Dette er bl.a. hvorfor jeg ikke har og ikke får Tantra massage på min menu. Det kan ikke bestilles eller tilkøbes. Når jeg så "fletter det ind alligevel" især med dem jeg tænker der har lidt talenter selv i den retning, så er det på min foranledning og det er når jeg kender folk ret godt over længere tid. De fleste oplever det aldrig fordi de ganske enkelt ikke selv sådan "indbyder til" den type af intimitet i deres tilgang til vores møder. Sådan vil det faktisk være uanset hvilken "livs-stils-tantriker" du møder. Sådan et menneske kan betegnes som "Tantrika" som ikke er det samme som Tantriker. En Tantrika er "færdigudlært" nok til at kunne tage "elever". Men ikke altid. Og det er ikke de rette betegnelser heller. Tænker dog ikke at dette skal ende med et indlæg om Sanskrit og hvor svært det er at oversætte Og det er ikke et kursus med eksamen eller diplomer heller. Det er indviklet - google it if you really really care Det er lidt ligesom at hos de fleste Lingam massører er det egentlig bare "en hånder med nus" eller "svensk" som det hed i gamle dage, og hos andre er det langt mere end det. Sågar noget helt andet. Edging kaldes også af nogle Lingam massage. Og alt muligt andet. Det er det nye sort Både Tantra og Lingam massage. Spørg grundigt ind til det hos den/dem du har i kikkerten. Der er vanvittigt stor forskel. Så et måske bedre første skridt kunne være at du skriver hvad du ønsker dig i en Tantra massage, så kan dine Eroguide-fæller herinde give et bud på hvem der er at vælge imellem. I Thai-miljøet er "Tantra" noget der er dukket op indenfor de seneste par år. Der er ikke traditionelt set i Thai massage eller på kurser i Thailand i massage, det mindste spor af Tantra læring som indhold. Jeg kender kun til een "skole" dér som rent faktisk har en Tantrika eller en "Sensei" (i mangel af bedre betegnelse) tilknyttet. Så Thai Tantra... tjah... jeg vil gætte på "knap så hård massage som vi plejer, med happy ending eller fuld pakke som tilkøb". Altså - ikke den store forskel. Men måske jeg tager fejl. Jeg køber ofte Thai massage og ofte Tantra massage, men tror ikke jeg kunne finde på at købe det samme sted. Men jeg har ingen Pik, og må derfor låne... det gør jeg sjældent når jeg køber Thai. Så måske jeg tager helt eller delvist fejl Kærligst, Eva Redigeret 1. September af Eva Nadine 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den nye grydeske 342 Skrevet 1. September Nu er det en del år siden jeg fik Tantra massage, hvad jeg betragter som rigtig Tantra massage, der indgik IKKE samleje, som en fast del, hvis det skete så skete det, og det var ikke ret tit. Den Tantra jeg oplevede var fra “en anden planet”, jeg har aldrig oplevede sådan en tilgang og heller ikke efterfølgende oplevede sådan nogle orgasmer, efter hun forsvandt har jeg ledt efter en ny, men nu opgivet, da jeg ikke kan finde en med samme tilgang. Vi legede med energi, og jeg lærte en del, også noget som jeg idag selv kan gøre. Jeg er sikker på at det, som i Thai miljøet, kaldes Tantra ikke er det samme, men nok som @Eva Nadine omtaler som Eva Nadine skrev, for 2 timer siden: knap så hård massage som vi plejer, med happy ending eller fuld pakke som tilkøb Det kan også være meget rart, men har ikke det store at gøre med Tantra, men igen ordet Tantra er ikke et beskyttet ord, og alle kan kalde sig udøver af Tantra. Der ligger et sted i Silkeborg området, hvor man kan blive undervist, og lære deres retning af Tantra. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg