Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte i dag Mao. 

https://annoncelight.dk/showad/330378

Forhistorien er - at jeg ikke er til de helt unge, det tænder mig ikke, og min erfaring er at både massage og når jeg en sjælden gang vil mere, så fungerer det bare bedst når de er 40+.

eneste alternativ i Ringsted og omegn er Sjællandsgade, men der betaler man overpris for en efter min mening middelmådig afslutning. Ment at der spares på bj og der er som regel ikke langt tid til resten.

Så Mao blev besøgt, i håbet om at finde en godt fast stamsted.

En ældre gråhåret dame åbner, førstehåndsindtryk er godt, trods alderen en pæn dame, ingen nips, men heller ikke for stor.

Jeg bliver ført ind til værelset gennem forstue og køkken, og er ikke i tvivl om at der ryges i huset.

Men jeg tænker, at hvis servicen er god, så lever jeg med det, selvom det ikke ligefrem er fordrende.

Mao er rigtig sød, taler fornuftigt dansk, og det praktisk bliver ordnet. Meget fair pris ud fra det der er aftalt.

vi går direkte til det sjove, og det starter egentlig godt, men meget hurtig kommer der meget overdrevne stønnelyde. Blow er egentlig godkendt, men der går mindre en 90 sekunder - så skal vi bytte. Næste del er også fornuftigt - efter lidt tid vil jeg gerne have lidt mere bj - det får 30 i Max 30 sek. det er godt - men så ryger der gummi på.

derefter skiftes der lidt stillinger - men jeg har meget svært ved at abstrahere for den meget kraftige røglugt. Jeg ender med selv har måtte afslutte da hun ikke kan / har kræfter til det med hånden.

hele vejen igennem fortsætter den overdrevne og ikke særlig ophidsende stønnen.

jeg bliver tilbudt massage - ja tak tænker jeg. Men det er ikke det hun ekselerer i. Så efter 3 min hvor røg lugten i den grad er generende og den tilfældige trykken på mon ryg begynder at irritere mig, stopper jeg selv seancen.

Så keg må konstatere at erfaring nødvendigvis ikke er en garanti for en god oplevelse.

og hvad angår rygning - så er jeg ikke røgforskrækket. Jeg kan selv ryge en cigaret i ny og næ, og har mange venner der ryger, hvilket ikke generer mig.

men da jeg sætter mig ind i bilen, lugter jeg selv kraftigt af røg - og det er ufedt.

ingen gentagelse herfra 

Skrevet

Man kan også ramme hende på en god dag.

Mit første besøg var helt vildt, med underholdning i alle tilgængelige huller, den fik virkeligt max gas.

Andet var nogen henad som du beskriver - ikke særligt ophidsende.

Yderligere er indkørslen til hendes hus yderst snæver, hvis man kører i en bil bare en anelse over gns-størrelse, hvilket resulterede i at jeg pløjede en el-kasse eller lign ned i naboens indkørsel. Han tog det meget pænt (den var ikke tilsluttet sagde han), og hans smil/grin mere and afslørede at han havde en ganske god viden om hvad der foregik på naboens matrikler...:lol:.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.