Lidhorn 100 Skrevet 1. September, 2024 https://nympho.dk/n17360/6034/jackey-brown-goer-dine-droemme-til-virklighed#profile-review Jackey is a gem , a black pearl! She is open minded , funny and very very sexy in both body and soul. I had asked if she could have a buttplug installed when she recieved me. When I arrived she happily informed me that she was indeed wearing a buttplug. In the bedroom she had me sit in a chair, and then showed me her ass in all angles with the buttplug in different states of insertion - all her idea. She then started to give me very good oral sex kneeling in front of me and I desperately wanted to have sex with her. My erection due to a medical issue was however not sufficient on the day despite J's best effort. She left the bedroom, but came back with a box full of sextoys. She looked at me, smiled and decided which toy she would use - a vibrator that was a combination of anal beads and a dildo. She informed that she would use the vibrator extenaly only, while she would continue to give oral sex. Did I mention that Jackey will lie for a good cause? She ended up sucking me and fucking me to orgasm with the toy. Jackey is a pleasure as a sexpartner and a real nice and open person to talk to. Take good care of her! 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lidhorn 100 Skrevet 25. Oktober, 2024 Jeg ser at Jackey har lagt en lille del af en video, hvor præsenterer sin buttplug for mig, op på Nympho. https://nympho.dk/n17360/6034/jackey-brown-goer-dine-droemme-til-virklighed#profile-prices Dejlig dame! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1910 Skrevet 25. Oktober, 2024 Lidhorn skrev, for 10 minutter siden: hvor præsenterer sin buttplug for mig, Så det er dig der filmer?? Hun virker virkelig fræk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lidhorn 100 Skrevet 25. Oktober, 2024 Gløden skrev, for 2 timer siden: Så det er dig der filmer?? Hun virker virkelig fræk Det er mig der filmer og nyder showet. Dog kun dette kli.p 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg