Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hun skriver i sin profil at hun ikke søger møder 

89% chance for at der er scam og det er en fyr der sælger billeder og videoer som han finder på nettet. 

11% chance for at det er hende som bare vil tjene lidt  penge på at sende billeder og videoer 

Skrevet

Bare det at hun skriver at hun ikke søger møder er nok til at jeg er stået af forlængst , men det er nok bare mig 

Skrevet
  • Author

Har faktisk fundet ud af hvad hun hedder og hvor hun bor hvis det er hende på billedet. Hun bor i hvert fald ikke i Viborg!!!

Skrevet

Hun har skrevet til mig at hun søger online. 
Hvad det så end betyder?

Skrevet
  • Author
Jyskpik skrev, for 23 minutter siden:

Hun har skrevet til mig at hun søger online. 
Hvad det så end betyder?

Billeder og videoer!
Hun snakkede dog vist også om at sælge sine underbukser...... men det er vist ikke min størrelse..................

Skrevet
Danni van Dannison skrev, for 47 minutter siden:

Billeder og videoer!
Hun snakkede dog vist også om at sælge sine underbukser...... men det er vist ikke min størrelse..................

plejer at skrive jeg har vasketøj nok selv

• 1 month later...
Skrevet

Hver sine lyster men jeg har mødt hende da jeg åbenbart ikke havde vasketøj nok ;) hun er reel nok. Ved dog ikke hvor hun bor, hun kom til adressen med levering. 

Skrevet
Kinky gut skrev, for 4 timer siden:

Hver sine lyster men jeg har mødt hende da jeg åbenbart ikke havde vasketøj nok ;) hun er reel nok. Ved dog ikke hvor hun bor, hun kom til adressen med levering. 

fedt du har mødt hende og tillykke med din nye bruger herinde, hvor bor du så ?

Skrevet
pænemand skrev, for 6 timer siden:

fedt du har mødt hende og tillykke med din nye bruger herinde, hvor bor du så ?

Jamen tak for det.. 

Jeg har ikke lyst til at udlevere min adresse her, men jeg bor i Aalborg området. Hun kom dog til min arbejdsplads i Århus. 
Fornemmer du ikke tror på mig og det må du/i sådan set selv om.

God weekend :)

Skrevet
pænemand skrev, den 18.10.2024 at 10:31:

Den fornemmelse har du helt ret i , lol, den er for tyk simpelthen 

3.7 Ved mistanke om falske anmeldelser eller efterlysninger, skal disse rapporteres til Eroguide.dk. Lad være med at beskylde brugere for at have skrevet en falsk anmeldelse eller efterlysning, vi skal nok undersøge sagen nærmere.

Du har lavet for meget støj og personagreb, så du får skriveferie, @pænemand

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.