Danni van Dannison 55 Skrevet 31. August https://sugardaters.com/da/inbox/ELoLj29eop Nogen der har erfaring med hende Vi skrev om at mødes og hun var med på sex osv. Men ville så pludselig sælge trusser og billeder, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HerningHerre 52 Skrevet 31. August Hun skriver i sin profil at hun ikke søger møder 89% chance for at der er scam og det er en fyr der sælger billeder og videoer som han finder på nettet. 11% chance for at det er hende som bare vil tjene lidt penge på at sende billeder og videoer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smedesvenden 91 Skrevet 31. August Bare det at hun skriver at hun ikke søger møder er nok til at jeg er stået af forlængst , men det er nok bare mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danni van Dannison 55 Skrevet 31. August Har faktisk fundet ud af hvad hun hedder og hvor hun bor hvis det er hende på billedet. Hun bor i hvert fald ikke i Viborg!!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 233 Skrevet 1. September Hun har skrevet til mig at hun søger online. Hvad det så end betyder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danni van Dannison 55 Skrevet 1. September Jyskpik skrev, for 23 minutter siden: Hun har skrevet til mig at hun søger online. Hvad det så end betyder? Billeder og videoer! Hun snakkede dog vist også om at sælge sine underbukser...... men det er vist ikke min størrelse.................. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pænemand 57 Skrevet 1. September Danni van Dannison skrev, for 47 minutter siden: Billeder og videoer! Hun snakkede dog vist også om at sælge sine underbukser...... men det er vist ikke min størrelse.................. plejer at skrive jeg har vasketøj nok selv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kinky gut 0 Skrevet 17. Oktober Hver sine lyster men jeg har mødt hende da jeg åbenbart ikke havde vasketøj nok hun er reel nok. Ved dog ikke hvor hun bor, hun kom til adressen med levering. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pænemand 57 Skrevet 18. Oktober Kinky gut skrev, for 4 timer siden: Hver sine lyster men jeg har mødt hende da jeg åbenbart ikke havde vasketøj nok hun er reel nok. Ved dog ikke hvor hun bor, hun kom til adressen med levering. fedt du har mødt hende og tillykke med din nye bruger herinde, hvor bor du så ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kinky gut 0 Skrevet 18. Oktober pænemand skrev, for 6 timer siden: fedt du har mødt hende og tillykke med din nye bruger herinde, hvor bor du så ? Jamen tak for det.. Jeg har ikke lyst til at udlevere min adresse her, men jeg bor i Aalborg området. Hun kom dog til min arbejdsplads i Århus. Fornemmer du ikke tror på mig og det må du/i sådan set selv om. God weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1437 Skrevet 19. Oktober pænemand skrev, den 18.10.2024 at 10:31: Den fornemmelse har du helt ret i , lol, den er for tyk simpelthen 3.7 Ved mistanke om falske anmeldelser eller efterlysninger, skal disse rapporteres til Eroguide.dk. Lad være med at beskylde brugere for at have skrevet en falsk anmeldelse eller efterlysning, vi skal nok undersøge sagen nærmere. Du har lavet for meget støj og personagreb, så du får skriveferie, @pænemand 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg