Hop til indhold

Hvad er thaimassage og et godt sted i Midtjylland?

Featured Replies

Skrevet

Jeg er sådan en mellemstor fyr på 115-120 kg
Jeg har sgu tit tænkt på at prøve thaimassage. Men først og fremmest er jeg sgu lidt hmm over om det er på sådan en smal massage-briks en meter over jorden?
Når det så er spurgt om, kan de så massere igennem så det virkelig føles som noget? Igen tænker jeg på sådan en mellemstor fyr som mig.
Body massage er vel at de bruger hele kroppen? Hvad er de forskellige massager?  Hvor mange slutter af med "happy-ending"? Er det sådan at de gode ikke tilbyder happy ending eller det kan man ikke skille ad?
Er der nogen der har et godt sted i Herning, Holstebro, Skive, Viborg området? Evt Randers?

Mange tak for evt svar :-)

Skrevet

Jeg har besøgt hende her flere gange. https://annoncelight.dk/showad/277917

"Sengen" er hård så hun kan lægge meget kraft bag, det gør pænt nas når hun rammer de rigtige steder. Jeg er selv en stor fyr på 125 kg og 191 cm. så der skal lidt til før jeg kan mærke det.

Jeg mener hun tilbyder oliemassage, men google er nok bedre til at svare på forskellen mellem massagetyper.

Hun giver et godt håndjob, men sex (med mig) er ikke så inspireret, men heller ikke dårligt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.