Hop til indhold

Himmelske besøg hos mig

Featured Replies

Skrevet

Nogen der har noget positivt at berette fra denne pige i Æbleparken Odense NV?Jeg har lige fra i morges været i kontakt med hende, så har hun ikke kunnet og så har hun ikke kunne og har så lige fået at vide hun kan senere. Hun spørger så indtil, om jeg er dansker (selvom jeg har beskrevet alt til hende i morges), hvilket jeg bekræfter med: " Dansk etnisk"  hun tror så jeg er af anden etnisk oprindelse og skriver " Ellers tak" - oh guder, hvad skal jeg dog gøre, når hun intet forstår og jeg har været "godkendt" hele dagen, vi skulle blot finde en tid?

Det show kan IKKE ANBEFALES! 

https://annoncelight.dk/showad/406674

Skrevet

Jeg tænker ikke det er god stil at skrive hvor hun bor.... hun skriver selv NV i annoncen... 
Jeg synes ikke dte er i orden at præcicere det yderligere

Skrevet

Det er ikke tilladt ifølge retningslinjerne at angive præcis stedangivelse. En vej eller område er ikke en præcis stedangivelse.

Skrevet

Har lidt samme opfattelse - hun holder op med at svare på beskeder, når man forsøger at blive konkret og få aftalt et besøg...

Skrevet

Nu virker linket ikke længere men lokationen giver at jeg tror jeg ved hvem du snakker om. Hun har boet i langeskov området før og er nu flyttet ud i den ende af byen. 

Hun er til tider svær at komme i kontakt med, hun svare meget simpelt på beskeder, hvis du spørger om hun har tid til et besøg så kan svaret være "hvornår" nogle gange skriver hun tilbage på svaret og andre gange gør hun ikke. Jeg blev vist blokeret på et tidspunkt hvor hun troede jeg var en anden. 

Ofte har hun ikke tid når man giver hende et tidspunkt men det sker at hun kan. 

Har besøgt hende begge steder og hun er klart en ind og ud type, hun er ganske tilfreds med at man kommer stikker den ind knepper hende og smutter når man er færdig. 

Jeg har som sagt set hende en del gange (flest da hun boede det andet sted) og hun kan godt godt lide lidt kælen npr det er hende der bliver kælet for, men hun skriver engang imellem at hun godt kan lide at få sliklet fisse, men når man snakker med hende så er hun ikke fan af det men siger hun bare skriver det som et tilbud.

Hun har en dejlig fisse og hendes kropsbygning er ganske husmor agtigt, lille og patit. 

Jeg kan værken anbefale hende eller afvise hende da jeg selv kigger forbi fra tid til anden for en hurtig gang fisse men som sagt er det svært at få en tid hos hende og hendes kommunikation kunne være meget bedre. 

For helt lyst til at skrive til hende nu her og se om hun har tid til et besøg

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.