Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Velkommen til EG. 

Du bør lige bruge lidt tid på at sætte dig ind i EG, før du laver flere tråde ;)

• Søg altid før du oprettet en ny tråd, der er I de fleste tilfælde allerede en tråd der omhandler pigen, det skaber kun rod og forvirring at der kommer en mere.

• Det er en efterlysning du har lavet,  den har du fejl placeret i anmeldelser. ( Jeg har bedt moderator om at den flyttes).

• Skriv kun om en pige i hver tråd, det bliver en rodebutik,  når der er omtale af flere piger i samme tråd.

• Indsæt altid den fulde url i tråden for søgbarehens skyld.

• Sådan kan du søge på annonce id  ;)

• Sim du jan se er der allerede anmeldelser af de piger som du spørger til :)

Venlig hilsen 

Lille_peter 

Redigeret af lille_peter

Skrevet

Jeg vil da gerne byde ind med en kommentar til dette.

Jeg har besøgt den først nævnte og hende kan jeg absolut anbefale. Hun er den mest nærværende jeg nogensinde har besøgt, det kalder jeg rigtig kærestesex, så hun lever fuldt op til navnet på hendes annonce. Jeg blev modtaget, som om det var en rigtig date, glad og imødekommende. Efter sex'en var der tid til at ligge og kæle og tale, fuldstændig som jeg gerne vil have det. Så hun er alle pengene værd.

Jense60

• 1 month later...
Skrevet

Ser spændende ud, måske området skal besøges :)

Skrevet

Uden at være 100% sikker, så skal du måske høre Tøs om hun er født som anden person.
Det sidst billede hvor hun sidder på en bænk med solbriller på. Der er der ret mange ar rundt om fisse.
ellers ser hun spændende ud. 

Skrevet

Hende du har som nr 2 ‘tilbyder sex’

pas på der, manden skulle være meget special ifølge oplysninger fra en anden side, jeg ved ikke om nogle her fra forumet har været der, så skriv gerne…

Skrevet
Fnug Lf skrev, for 2 timer siden:

manden skulle være meget special ifølge oplysninger fra en anden side

Hvad har du hørt om ham?

Skrevet
lille_peter skrev, for 5 timer siden:

Hvad har du hørt om ham?

Bare lidt små ting..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.