Hop til indhold

Nyt sexkoncept i Århus

Featured Replies

Skrevet

Jeg har ikke været der, og så vidt jeg forstår det, har ingen "været der". 
Jeg ved så at det er en Eroguide bruger (hunnen) der også lejlighedsvist er på chatten (se nedenfor) Skurvognen som er den uofficielle Eroguide chat - oprettet af en EG-bruger der vist ikke engang er medlem længere, så vidt jeg husker.
Jeg kommer der yderst sjældent (altså på chatten ;) ) men var tilfældigvis forbi i tirsdags hvor vi chattede bl.a. lidt om det der er beskrevet i annoncen du linker til @Isenvad og om alt muligt andet. Møller til salg (på landet og ikke i måsen), de bedste brownies, hvornår vejret skifter, hvem der skylder en anmeldelse ligesom det er nogens tur til at gi' en omgang på stam-caféen, hvor vi har været på sommerferie og alt muligt andet. 

Så de findes... parret bag annoncen. Det er (så vidt jeg forstår det) deres absolutte debut, så ingen har været forbi af indlysende årsager :D 

Der er ret strikse regler for at promovere sig selv i tråde på Eroguide, så de kan ikke rigtigt selv svare i denne tråd uden at risikere et rap over nallerne, hvis de maler udenfor stregerne. Så jeg bidrager med lidt kollegial og brugervenlig information, så reglementet overholdes og de Eroguide-læsere der kan have glæde af at vide mere om emnet (parret i annoncen) har en chance for at få lidt info. Inkl. dig <3

Her er et link til den længste tråd på Eroguide (tror jeg?!) om chatten - hvor altså hunnen i parret i annoncen var forbi i tirsdags, og vistnok drysser forbi på andre tirsdage også... er mit indtryk :) 

https://www.chatzy.com/54080057501908 

Kærligst, Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.