Hop til indhold

Slet ingen I Silkeborg

Featured Replies

Skrevet

Søger i Silkeborg 

Redigeret af king230

Skrevet
king230 skrev, for 3 timer siden:

Søger i Silkeborg 

Der er da  masser af anmeldelser af piger i eller nær Silkeborg, hvis du bruge søgefunktionen oppe til højre ;-)

Skrevet
Jooo skrev, for 26 minutter siden:

Kan hun blive ved med at være 54.  Og de er efter hånden gamle de billeder. En 4-5 år?

Don't ask me, jeg har aldrig været der, men det er et oplagt svar til trådstarters spørgsmål :)

Skrevet

Søg på tøs til udleje Silkeborg 

Hun er mega fræk 

Skrevet
Julius skrev, for 21 timer siden:

Don't ask me, jeg har aldrig været der, men det er et oplagt svar til trådstarters spørgsmål :)

Alderen tror jeg faktisk passer. Den stiger i takt med min egen synes jeg at bemærke.

Det er meget længe siden jeg har været hos hende men er man til store piger er hun en engel. Helt nede på jorden, bruger samtalens kunst til at skabe en god stemning og så er hun skide sød at være sammen med. Jeg havde en gennemført dejlig stund med hende.

Skrevet
Jooo skrev, den 31.8.2024 at 10:23:

Kan hun blive ved med at være 54.  Og de er efter hånden gamle de billeder. En 4-5 år?

Ved ikke om alderen følger med, men hun er super sød og gør det rigtigt godt.

Skrevet
Isenvad skrev, den 31.8.2024 at 11:03:

Søg på tøs til udleje Silkeborg 

Hun er mega fræk 

Kommer intet frem? Har du et link?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.