Hop til indhold

Recommended Posts

Fredrikvem skrev, for 10 timer siden:

Jenny inte spiller sin tid på endast massage ..

Det er mit indtryk, at Jenny faktisk slet ikke gider at masserer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gløden skrev, for 37 minutter siden:

Det er mit indtryk, at Jenny faktisk slet ikke gider at masserer

Helt enig; men hvorfor så også gå til Jenny for massage og hj når man nu ved at hendes speciale er at bolle din hjerne ud gennem dine ører, der er jo 500-vis af andre søde og kønne thaipiger i storkøbenhavn, der til fælles glæde og fornøjelse tilbyder netop en massage og et hj.

Redigeret af Nightwish

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nightwish skrev, for 6 timer siden:

Helt enig; men hvorfor så også gå til Jenny for massage og hj når man nu ved at hendes speciale er at bolle din hjerne ud gennem dine ører,

Nu spørger TS jo specifikt ind til Jenny, derfor svarer jeg, men jeg er enig med dig

KapowSti skrev, for 5 timer siden:

Noget du ved eller er det gætværk?

Jeg har aldrig besøgt Jenny, men......

For det første; det er nævnt i flere tråde om Jenny, at hun ikke rigtigt gider "det der massage", hvilket jo også passer med hvad TS har kunnet læse sig til, prøv evt at søge nogle tråde frem om Jenny, der er mange, hvor også hendes passion til decideret massage, eller mangel på samme er næsten ikke eksisterende.

For det andet; jeg beskriver blot mit indtryk, om det er gætværk?....Det synes jeg jo ikke, og som jeg kan se, er der flere der deler mit indtryk, men dermed ikke sagt at det er retvisende, men det giver et meget godt hint om at massage for Jenny blot er en meget perifer ydelse, igen jvf. diverse tråde.

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gløden skrev, 1 time siden:

Nu spørger TS jo specifikt ind til Jenny, derfor svarer jeg, men jeg er enig med dig

Jeg har aldrig besøgt Jenny, men......

For det første; det er nævnt i flere tråde om Jenny, at hun ikke rigtigt gider "det der massage", hvilket jo også passer med hvad TS har kunnet læse sig til, prøv evt at søge nogle tråde frem om Jenny, der er mange, hvor også hendes passion til decideret massage, eller mangel på samme er næsten ikke eksisterende.

For det andet; jeg beskriver blot mit indtryk, om det er gætværk?....Det synes jeg jo ikke, og som jeg kan se, er der flere der deler mit indtryk, men dermed ikke sagt at det er retvisende, men det giver et meget godt hint om at massage for Jenny blot er en meget perifer ydelse, igen jvf. diverse tråde.

Jeg kan så sige, af egen erfaring, at hun giver en ganske hæderlig massage. Husk at alle oplevelser med en GP er personlig og kan variere ganske meget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
KapowSti skrev, for 15 timer siden:

Jeg kan så sige, af egen erfaring, at hun giver en ganske hæderlig massage

Men det er ikke det, der er til diskussion. Spørgsmålet går på, om hun sælger en ydelse med alene massage og hj. Har du prøvet at købe det?

Muligvis kan hun overtales, hvis man betaler for fuld pakke?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, den 1.9.2024 at 07:54:

Men det er ikke det, der er til diskussion. Spørgsmålet går på, om hun sælger en ydelse med alene massage og hj. Har du prøvet at købe det?

Muligvis kan hun overtales, hvis man betaler for fuld pakke?

Du kan sagtens 'nøjes'

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg besøgt Jenny før og faktisk fået en god massage af hende. Lidt overraskende når man tænker på hvad folk skriver her inde.

det varede dog ikke så længe før det ændrede sig til noget frækt. Men jeg syntes faktisk hun massere godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...