Hop til indhold

HundigeMøgTøs

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Hun er desværre en af dem jeg aldrig har bedækket (for at bruge hendes eget udmærket udtryk)

Skrevet

Måske skulle du prøve at ringe på telefonnummeret som er i profilen?^_^

Skrevet
  • Author

Annoncen er fra 16.08.2021 og jeg har ikke set annoncer fra hende siden - derfor efterlysning i håb om at nogle kunne guide mig frem til hende for bedækning : )

Skrevet
Charlie2022 skrev, for 3 timer siden:

Måske skulle du prøve at ringe på telefonnummeret som er i profilen?^_^

Måske skulle du hellere lade være. Jeg tænker, der er en grund til hun ikke har været på siden 2021  ;)

Skrevet
Bullaarhus skrev, den 30.8.2024 at 17:52:

Uhmm ellers en fræk kvinde. Var hun god nok?

Hun var eminent.

Alt det man ønsker en god vestegns kneppedukke var, kunne, og lød som.

Hun så slutty ud, talte beskidt, og var uregerlig og tilpas næsvis indtil man var der - så indtog hun en villig, underdanig og submissiv attitude, men stadig behageligt 'nasty' at være omkring.. Det var helt unikt, men så naturligt.

Og for satan hvor kunne hun tage imod en allerhelvedes solid gennemknepning - bare tiggede om mer... Sat'ns, havde helt glemt hvor dejlig hun var at besøge.

Skrevet

Damm hende glemte helt at besøge … ville da gerne hvis nogen ved hun var aktiv på andre fora eller lign 

Skrevet

Jeg havde hende i gå afstand. Det blev til nogle meget spontane, meget frække aftaler. Hun skrev nogle gange og tiggede om spontan pik. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.