Hop til indhold

Danske Anna Odense

Featured Replies

Skrevet

Kan stærkt anbefale et besøg. 

Hun er som hun skriver i opslaget. :)

Jeg havde, en af de bedste kæreste 30 min. med hende. Hun er lige til og nede på jorden, afslappet og samtidig professionel. Vi havde en fin kemi og 1000kr/1200 får 30 min, de 200kr går langt. :x

Kæmpe plus, hun møder dig i det du har bedt hende om. Det får man ikke, mange steder. 

Har selv kun været der en gang men det er kun fordi, hendes og min tidsplan, ikke passer særligt godt sammen. Og glæder mig til næste besøg. :rolleyes:

Skrevet

Nuddel hvad mener du den pris du skriver 1000/1200, 200 i drikkepenge eller hvad??

Skrevet
sextossen skrev, for 9 timer siden:

Nuddel hvad mener du den pris du skriver 1000/1200, 200 i drikkepenge eller hvad??

Mente egentlig bare. 

Normal pris er ofte 1000penge for 30 min. Og at de 200penge det koster mere her, er godt givet ud. 

Skrevet

Beskriv lidt hendes udseende/krop, hvis ikke for indiskret.

Hendes billeder er lidt redigerede.

Skrevet
powerboyz skrev, for 2 timer siden:

Beskriv lidt hendes udseende/krop, hvis ikke for indiskret.

Hendes billeder er lidt redigerede.

Der er nok, en 50-80 kilo ekstre. Det glemte jeg at skrive, havde helt glemt det.... Dumme mig. :)

Der er minimum to stk. der er retvisende, uden ekstre vinkel og solens ståler. Det er en kvinde du møder, ikke en 19 årig TikTok tøs...  Jeg vendte ikke om i døren, af den grund. 

Skrevet

@Nuddel du skriver 50-80 kg ekstra? Det må da være en skrivefejl. Skøn kvinde:wub:

Skrevet
Pollerik skrev, for 6 timer siden:

@Nuddel du skriver 50-80 kg ekstra? Det må da være en skrivefejl. Skøn kvinde:wub:

He He. Nu var mit svar her, ment ret så ironisk. På, hvad jeg synes, var et lidt dumt spørgsmål. 

Men må hellere være lige ud. Hun er virklig dejlig og som jeg skrev i første kommentar, hun er som hun skriver i sit opslag. :x

Skrevet
Nuddel skrev, for 6 timer siden:

He He. Nu var mit svar her, ment ret så ironisk. På, hvad jeg synes, var et lidt dumt spørgsmål. 

Men må hellere være lige ud. Hun er virklig dejlig og som jeg skrev i første kommentar, hun er som hun skriver i sit opslag. :x

Fangede simpelthen ikke ironien.

Jeg må hellere skynde mig at finde Umberto Ecos bøger frem og fordybbe mig selv i semantik og ironi.

Snart må man ikke stille spørgsmål overhovedet, der er gået woke i luderenes verden.

Og, i øvrigt, ikke alle er interesserede i let buttede kvinder, som anvender "retsvisende" billeder.

Så, vaya con Dios og ikke flere forsøg på ironi.

Skrevet
powerboyz skrev, for 19 timer siden:

Fangede simpelthen ikke ironien.

Jeg må hellere skynde mig at finde Umberto Ecos bøger frem og fordybbe mig selv i semantik og ironi.

Snart må man ikke stille spørgsmål overhovedet, der er gået woke i luderenes verden.

Og, i øvrigt, ikke alle er interesserede i let buttede kvinder, som anvender "retsvisende" billeder.

Så, vaya con Dios og ikke flere forsøg på ironi.

Nu er hun så, ikke en let buttet kvinde med rettede billeder. Og der er givet udtryk for, at hendes annonce er retvisende, flere gange. :)

Se at komme afsted og nyd hende.:wub:

Los Koteletters. 

Skrevet
Nuddel skrev, den 3.9.2024 at 23:59:

Kan stærkt anbefale et besøg. 

Hun er som hun skriver i opslaget. :)

Jeg havde, en af de bedste kæreste 30 min. med hende. Hun er lige til og nede på jorden, afslappet og samtidig professionel. Vi havde en fin kemi og 1000kr/1200 får 30 min, de 200kr går langt. :x

Kæmpe plus, hun møder dig i det du har bedt hende om. Det får man ikke, mange steder. 

Har selv kun været der en gang men det er kun fordi, hendes og min tidsplan, ikke passer særligt godt sammen. Og glæder mig til næste besøg. :rolleyes:

Tak for de pæne ord om mig. :wub:
Jeg forstår godt, at I mænd spørger ind til, om jeg er buttet eller ej. For nogle mænd er til buttede kvinder. Nogle er til tynde. 
Jeg hører til de tynde kvinder. Min mave er helt flad. Det har den ikke altid været, men træning har ændret det:x 

Nogle af de lidt ældre billeder af mig viser, at jeg har haft lidt mere krop. B)På min hjemmeside ligger de sidste nye billeder under “nye billeder”. 
Jeg vejer i skrivende stund 61,7 kg. Og du er velkommen til at tage badevægten med ved besøg:biggrin:Så hopper jeg gerne på den:D

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Skrevet

Jeg har besøgt Anna en håndfuld gange. Jeg må dog på det kraftigste advare imod dette......

Det er voldsomt vanedannende...

Det er en fantastisk oplevelse hver gang. Anna er absolut ikke til den buttede side. Hun er en meget flot og virkelig sød og imødekommende kvinde. Jeg ved ikke om hendes billeder er redigerede, men der er ikke nogen af dem der for alvor yder hende fuld retfærdighed. Det er ligesom med de flotte landskaber fra ferien. Man kan simpelthen ikke indfange skønheden på billederne, de skal opleves i virkeligheden.

Jeg er hooked efter første besøg og kommer helt sikkert igen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.