Hop til indhold
Big3lover

Banned og strafpoint for at oplyse en adresse alle kan se...

Recommended Posts

Tråden omhandlende "2 piger samtidig på Fyn", blev lukket ned 2. august og jeg fik 14 dages karantæne og et strafpoint for at oplyse en adresse ifølge denne paragraf:

Nyborgvej xx i Odense..

3.2 Det er ikke tilladt at offentliggøre adresser eller konkrete stedangivelser, der ikke i forvejen fremgår af annonceringen

Hvis man ellers kan læse, så burde der vel ikke være så meget at misforstå i denne annonce....

https://annoncelight.dk/showad/362944

Så jeg henstiller venligst til Stapler om at få rettet op på fejlen i alle henseender.

Redigeret af Big3lover

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fordi det står i annoncen nu, er det ikke sikkert at den står i annoncen i morgen, og så fremhæver du en adresse som ikke skal fremhæves.
Er det ikke nemmere bare at lade vær at skrive en adresse i din anmeldelse?

Redigeret af SoveReign

Del dette indlæg

Link til indlæg
Big3lover skrev, for 50 minutter siden:

Tråden omhandlende "2 piger samtidig på Fyn", blev lukket ned 2. august og jeg fik 14 dages karantæne og et strafpoint for at oplyse en adresse ifølge denne paragraf:

Nyborgvej xx i Odense..

3.2 Det er ikke tilladt at offentliggøre adresser eller konkrete stedangivelser, der ikke i forvejen fremgår af annonceringen

For mig er det ikke god stil, at skrive en adresse, uanset om den står i annoncen eller ej. I en annonce forsvinder den når annoncen lukkes ned, her på EG står den til evig tid.

Kender et par der har købte hus i Vejle som ny tilflytter, hvor der havde været drevet bordel. De oplevede nærmest en gang i ugen, at der stod mænd og bankede på deres dør, nogle var nærmest ved, at vælte dem i døren for at komme ind. De fandt ud af, at deres adresse stod på en liste over bordeller i Jylland, som var på en hjemmeside hvor der ingen aktivitet var og ikke havde været det i lang tid. Men den kom frem søgte man på "bordel i Jylland". De kæmpede en kamp for, at finde sidens ejer / udbyder, de fandt udbyder, med der blev ikke svaret på henvendelser. Efter godt 3 år holdt det op, siden var blevet lukket og de fik fred.

Så min anbefaling vil være, INGEN adresser overhovedet, et link må være nok.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skriv du bare adressen. Dels står det i annoncen og dels er det en almindelig klinik.

Der er nok nogen der har set adressen i anmeldelsen og anmeldt det tl moderatorer - som så ikke har orket (nok pga for meget at lave)  at tjekke annoncen.

Tlf nr i profilen er også den samme som der står på døren til klinikken - så mon ikke det er helt bevist klinikken har nævnt adressen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Benarbejde skrev, for 1 time siden:

Skriv du bare adressen. Dels står det i annoncen og dels er det en almindelig klinik.

Der er nok nogen der har set adressen i anmeldelsen og anmeldt det tl moderatorer - som så ikke har orket (nok pga for meget at lave)  at tjekke annoncen.

Tlf nr i profilen er også den samme som der står på døren til klinikken - så mon ikke det er helt bevist klinikken har nævnt adressen.

Hvad med at holde sig til et link, så er det GPen der bestemmer om hun vil have tlf. nummer og adresse på nettet og hvornår.

Så meget respekt kan vi godt vise GPerne :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pite skrev, for 30 minutter siden:

Hvad med at holde sig til et link, så er det GPen der bestemmer om hun vil have tlf. nummer og adresse på nettet og hvornår.

Så meget respekt kan vi godt vise GPerne :)

Det var da meget enkel råd i modsætning til den lange og mærkelige anekdote du kom med.

Adressen, i annoncen,  er til en klinik. Tlf.nr. der står i annoncen kan nemt søges som hørende til klinikken. Der er efter min mening frit slag til at nævne både klinik  og adresse hvis man har lyst til det. Det lægger annoncen også op til.

Pak den misforstået forargelse ud til siden.

Redigeret af Benarbejde

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg tænker lidt din bøn er som og pisse i modvind, der mangler en admin til og rette fejl/sjusk vurderinger herinde ergo det er bedre bare undlade og kommentere på noget

Del dette indlæg

Link til indlæg
Benarbejde skrev, for 2 timer siden:

Det var da meget enkel råd i modsætning til den lange og mærkelige anekdote du kom med.

Adressen, i annoncen,  er til en klinik. Tlf.nr. der står i annoncen kan nemt søges som hørende til klinikken. Der er efter min mening frit slag til at nævne både klinik  og adresse hvis man har lyst til det. Det lægger annoncen også op til.

Pak den misforstået forargelse ud til siden.

Ingen anekdote, men en oplevelse fra den virkelige verden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Big3lover skrev, den 30.8.2024 at 09:06:

Så jeg henstiller venligst til Stapler om at få rettet op på fejlen i alle henseender.

Det jeg normalt gør, når jeg får præcis den type af rapporter er at se om der er en aktiv annonce, hvor der oplyses en præcis adresse.

Hvis der IKKE er en aktiv annonce med en præcis adresse er det antageligvis fordi at GP ikke ønsker adresse oplyst.  At GP nogle gange oplyser adresser og andre gange ikke, er en risiko som skribenter må tage, hvis de ønsker at oplyse en præcis stedangivelse, så det bedste råd herfra - lad være med at oplyse præcis stedangivelse, hvis den på et tidspunkt bliver fjernet.

Jeg har lige i dette øjeblik set om der findes en aktiv annonce med præcis adresse. Det gør der.

Var der en aktiv annonce med præcis stedangivelse, dengang jeg gav advarsel - det kan jeg ikke vide. Jeg må derfor antage at jeg har begået en fejl og at der var en aktiv annonce på tidspunktet med adresseangivelse og  jeg har fjernet den seneste af dine advarsler.

Jeg kan af naturlige årsager ikke fjerne din karantæne, men jeg vil fremover gøre det til fast praksis at sikre at der IKKE er en aktiv annonce med præcis stedangivelse og notere at det har været tilfældet, når advarsel gives.

Tak for din henvendelse, @Big3lover

Redigeret af Stapler

Del dette indlæg

Link til indlæg

For lige at runde den historie af, så kan jeg sige til de uvidende debatører her, at stedet er en velkendt klinik hvor man kan gå lige ind fra gaden. Annoncen har været på i årevis MED fuld adresse osv. Annoncen er på 24/7, men er dog kun opdateret de dage der er åbent. Altså fremgår adressen i annoncen tydeligt døgnet rundt ALTID.

Derfor havde jeg ingen betænkligheder med at skrive adressen overhhovedet.

Man kan retfærdigvis sige at jeg bare burde ha indsat linket og så færdig. Det havde så sparet Stapler for noget arbejde - det beklager jeg, at jeg ikke lige tænkte over.

Ja, man kan hurtigt komme i klemme :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...