Hop til indhold

Forskellen på Felina og Sofia?

Featured Replies

Skrevet

Jeg har ikke besøgt dem begge, kun Sofia. Jeg lidt usikker på hvad du mener med forskellen på dem? De er jo to forskellige piger. I mine øjne havde det givet mere mening at tale om lighederne eller om hvordan de er hver især og hvem man foretrækker. Er det sådan noget du er interesseret i? Du har allerede set anmeldelser af dem, ikke?

Skrevet
Sharky skrev, den 29.8.2024 at 14:42:

Godt relevant spørgsmål. 
Håber nogle har et svar. Relevant svar. Og ikke pedantisk afsporing. 

Skrevet
  • Author
latinas4ever skrev, den 3.9.2024 at 19:02:

Jeg har ikke besøgt dem begge, kun Sofia. Jeg lidt usikker på hvad du mener med forskellen på dem? De er jo to forskellige piger. I mine øjne havde det givet mere mening at tale om lighederne eller om hvordan de er hver især og hvem man foretrækker. Er det sådan noget du er interesseret i? Du har allerede set anmeldelser af dem, ikke?

Deres annoncer udstråler ikke at de er så forskellige. Og de holder til samme sted. 
Derfor spurgte jeg til forskellene - lighederne er åbenlyse. 

Begge er nu besøgt og jeg har fået besvaret mit spørgsmål. 

Skrevet

Hej sharky

Er der forskel?  Hvem af dem ville du vælge næste gang?

Skrevet
Sharky skrev, for 4 timer siden:

Begge er nu besøgt og jeg har fået besvaret mit spørgsmål.

Jeg har haft gode oplevelser med Sofia. Beklager jeg ikke kan svare på forskellene. Du fik bare ikke nogen svar så jeg forestillede mig at der måske var flere der kunne svare hvis man skrev om dem hver især.

Skrevet

Sofia er yngre, mere mørk og en bedre krop i mine øjne.

Begge damer er dejlige og god value!

Jeg er blevet domineret af dem begge, der var min oplevelse at Sofia var en smule mere naturligt dominerende end Felina.

Skrevet

Hej @Sharky 

Mycket relevant fråga!

Jag har besökt båda för prostata massage, sounding och välbehag. Har inte haft sex med någon av dem. De håller till i samma lokaler och deras erbjudande är likvärdiga, Felina är ett par hundra kronor billigare och kanske 10 år äldre. Med det sagt genomför båda damerna hantverket mycket väl och jag har varit 100% tillfredsstäld efter besök. Jag skulle vilja säga att deras service är likvärdig och kanske att Felina skulle göra den bättre i 52 fall av 100. 

Lycka till med ditt val!

//LS 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.