Hop til indhold

rødhårede lisa , amager

Featured Replies

Skrevet

så fik jeg besøgt lisa og hun kan bestemt anbefales

https://nympho.dk/n19531/6722/lisa-new-in-cph

stedet på østamager er nyt for piger fra den gruppe . det er kun ok i forhold til diskretion og parkering , men sengen er lille .

pigen derimod er flottere end billederne men matcher ellers fint . hun ser mere naturlig ud i virkeligheden med lækre naturlige bryster , diskrete bøjler , og lækkert rødblond hår . og så har hun en skøn personlighed :x

selve akten var over middel , og hun så ud til at nyde den . særlig ved slik til hende havde hun svært ved at styre sig selv hehe

hun har gode færdigheder med munden , hun rider godt , og hun er meget berøringsvenlig . det bedste er dog kys , som hun er grådig med . hun vil gerne levere på begge runder og gør en god indsats . generelt en skøn gfe og pillow talk var også god med tilpas ok engelsk

sengen er nok det største minus , da der ikke er meget plads til at udfolde sig . synes hun nævnte noget med at flytte inden længe

generelt en god oplevelse med gentagelsesfare . ikke superliga , men man kommer bestemt derfra en glad mand . anbefaling herfra

Skrevet

Nogle af billederne er ægte, jeg har også været forbi. Jeg ved faktisk ikke helt, må jeg indrømme, måske passede vi ikke helt sammen 

Holder ingen tilbage, bare på kagen :-)

Skrevet

Tak for en dejlig anmeldelse @AgentLeman Hyggeligt og informativt at læse :)

Mvh. Nice and easy.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.