Hop til indhold

Møbel til sex?

Featured Replies

Skrevet

Fik øje på  denne  i naturen,  sammen med  kondomer og  glidecreme. 

Kan ikke  lige se  hvordan den skal anvendes. Virker ustabil.

20240828_172922.jpg

Skrevet

Det ser ud som om at det er bordet der har fået sig en rusketur...

Ja ja enhver sin lyst...hmm :rolleyes:

Skrevet

Det kan være jeg har en billig løsning. Det er en blanding mellem lidt billig arbejdskraft og lidt "hardware" der vil være idéelt til en løsning for bare 100kr. 
Annoncen er fra dba.dk og har været aktiv siden juni. Jeg har ikke klikket på "Er varen stadig til salg?" :P 
Jeg leder i Den Blå Avis efter noget meget specifikt under byggematerialer. Mellem de mere eller mindre relevante annoncer, faldt jeg over denne her: 

PapsønTilSalg.jpg

Skrevet

@Eva Nadine jeg tror sgu ikke du kommer ret langt med blanke papsøm :lol:

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 24 minutter siden:

Det kan være jeg har en billig løsning. Det er en blanding mellem lidt billig arbejdskraft og lidt "hardware" der vil være idéelt til en løsning for bare 100kr. 
Annoncen er fra dba.dk og har været aktiv siden juni. Jeg har ikke klikket på "Er varen stadig til salg?" :P 
Jeg leder i Den Blå Avis efter noget meget specifikt under byggematerialer. Mellem de mere eller mindre relevante annoncer, faldt jeg over denne her: 

PapsønTilSalg.jpg

Ha ha ha godt spottet 

Skrevet
Nylon skrev, for 21 minutter siden:

Ha ha ha godt spottet 

Fuck! Det så jeg ikke! :lol::lol::lol:

Jamen så giver det jo mening!

Redigeret af Needy

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 1 time siden:

Jeg leder i Den Blå Avis efter noget meget specifikt under byggematerialer

sorry to say, men jeg tro ikke dine spidskompetencer ligger i området byggematerialer :P

Skrevet
  • Author
Needy skrev, for 3 timer siden:

Det ser ud som om at det er bordet der har fået sig en rusketur...

Ja ja enhver sin lyst...hmm :rolleyes:

Et  bord  kan også  trænge  til  en  ordentlig  rusketur. 

Tror det er  bygget skævt med  vilje,  eller  håber det.

Skrevet
  • Author
pænemand skrev, for 2 timer siden:

En luftmadras til en hund gør det udmærket 

Sådan en  her??

Screenshot_20240828_205047_Samsung Internet.jpg

Skrevet
lejogbrug skrev, for 3 minutter siden:

Sådan en  her??

Screenshot_20240828_205047_Samsung Internet.jpg

Prøv en gang til

Skrevet

Jeg tænker at man på dba.dk også kan finde en brugt luftmadras til præcis en hund - ikke til en vovhund men til en hund(redekroneseddel). Men hunde er hundedyre. 
Apropos hunde... så skal man i øvrigt ikke skue hunden på hårene @lille_peter

lille_peter skrev, for 3 timer siden:

sorry to say, men jeg tro ikke dine spidskompetencer ligger i området byggematerialer :P

Jeg har faktisk altid en tommestok liggende i min taske. Og det er ikke fordi jeg er sexarbejder :D 
Jeg har en skummel fortid med en karriere hvor sådan en var lige så nødvendig at have med som pas og panodiler når man skal på ferie - faktisk! 

Forstand på byggematerialer ER faktisk ikke sååå langt fra nogle af mine spidskompetencer, selvom jeg er gået på pension fra dén karriere :) 

Jeg må tilbage til dba.dk - det er vel næppe under byggematerialer jeg skal søge. Så meget ved jeg da om byggematerialer. Man lægger ikke ud med en luftmadras uanset om projektet så er langt ude i skoven ;)

https://www.dba.dk/luftmadras-ca-190-x-125-c/id-1116142531/
Her er een til præcis 100kr i Brøndby. 
Der står: 

Luftmadras

Ca. 190 x 125 cm luftmadras. Velegnet til to personer kan sove på den.

Brugt men fungere fint.

Velegnet og velegnet... er det ikke en noget optimistisk påstand med 120cm i bredden til to personer og 190 i længden, hvis man skal sove på den? 
Det bliver ik' nogen tung søvn hvis jeg er den ene af dem i hvert fald. Ikke en gang hvis den anden var @JenniferRomantica :wub: 
Men til en tur i skoven med kondomer i lommen... tjah. Om den ene eller den anden løsning er bedst kommer vel mest an på ham papsønnen. Jeg kan skrive og spørge om der findes flere billeder af varen og fortælle at de er i skarp konkurrence med en brugt luftmadras fra Brøndby... måske kan man få forhandlet prisen lidt ned :D 

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 5 timer siden:

PapsønTilSalg.jpg

Man bruger (brugte) papsøm, til at sømme tagpap fast, derfor hedder det papsøm. 

Skrevet
jens69 skrev, for 21 minutter siden:

Man bruger (brugte) papsøm, til at sømme tagpap fast, derfor hedder det papsøm. 

Men nu er det så papsøN der sælges i den annonce ;) 
Men tak for brugervenlig information om papsøM :P

Var det ikke mansplaining, så beklager jeg dybt @jens69 hvis jeg womansplained retur :wub:

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet

Øjet læser det som hjernen for venter at der skal står ;)

Her er et godt eksempel på at det kan gå lidt galt  :lol:

Skrevet
Eva Nadine skrev, den 29.8.2024 at 00:00:

Men nu er det så papsøN der sælges i den annonce ;) 
Men tak for brugervenlig information om papsøM :P

Var det ikke mansplaining, så beklager jeg dybt @jens69 hvis jeg womansplained retur :wub:

Jeg læste det som om, at du troede at man kunne læse det som om, at sømmene var lavet af pap. Jeg beklager. :)

Skrevet

Ellers meget godt fundet på ... :rolleyes:Men måske dén lige skal have et tæppe over inden :wub:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.