Moe-lester 6 Skrevet 28. August Hej brødre har nogen her haft fornøjelsen af at besøge Lisa endnu. Kan se at hun næsten lige er kommet til Danmark og vil gerne besøge hende inden hun tager hjem igen. Nogen der vil dele deres erfaringer med hende? https://nympho.dk/n19531/6722/lisa-new-in-cph Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2163 Skrevet 28. August (edited) Har skrevet med en anden troværdig broder herinde som har besøgt hende. Og fik fortalt hun er et besøg værd, han har dog ikke lavet en anmeldelse. Men umiddelbart plejer det at være gode nok oplevelser man får hos de piger der. Har ikke selv besøgt Lisa, men andre fra den gruppe af Estlandske piger, altid godkendte oplevelser for mit vedkommende. Redigeret 28. August af Crabman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moe-lester 6 Skrevet 28. August Så tager jeg vel et smut forbi i morgen og håber på det bedste 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2163 Skrevet 28. August Moe-lester skrev, for 2 minutter siden: Så tager jeg vel et smut forbi i morgen og håber på det bedste Do it my guy Tænker ikke det kan være helt skidt i hvert fald. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moe-lester 6 Skrevet 28. August Kan din ven overtales til at dele lidt omkring oplevelsen så jeg nogenlunde ved hvad jeg kan forvente i morgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2163 Skrevet 28. August Moe-lester skrev, for 1 minut siden: Kan din ven overtales til at dele lidt omkring oplevelsen så jeg nogenlunde ved hvad jeg kan forvente i morgen Du kan skrive til ham selv. @AgentLeman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 28. August Moe-lester skrev, for 19 minutter siden: Så tager jeg vel et smut forbi i morgen og håber på det bedste Husk at skriv en anmeldelse. :-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AgentLeman 823 Skrevet 28. August siden i spørger så pænt håber det kan bruges / i får en lignende oplevelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg