Hop til indhold

Esbjerg banegård

Featured Replies

Skrevet

Hej.

Er ser nogen gode steder i rimelig afstand fra esbjerg banegård ?

Skrevet

Hej,

kommer lidt an på hvad du søger og hvad rimelig afstand er :)

Der ligger flere steder hvor man kan få massage og HJ "tæt på", men for FP skal man lidt længere væk, efter hvad jeg lige ved.

(Hvis du bare skal købe smøger, så er 7-11 på banegården fin :P )

Skrevet
  • Author

Jamen gerne indenfor 1 km. Gerne et sted mit alles .  

Skrevet

Så er der fx Asian Bodycare (Nørregade 33, gården), standard massage med HJ, har dog flere gange fået bj af Pim. Man behøver som sådan ikke bestille tid, kan bare vade ind :)

Jeg er bange for at man skal længere væk for at finde decideret fuldpakke, måske Soda (https://annoncelight.dk/showad/349878) er tættest på. Ved ikke om nogen omrejsende har booket sig ind i en lejlighed i centrum.

Skrevet

Tror da jeg vil prøve Asian bodycare en dag :);)

Skrevet

Inden for en radius af 2 km. Fra banegården , er der flere muligheder for full package. Cort Adelers gade området. Soda tilbyder ikke full Package. 

Skrevet
  • Author

Kan du komme nærmere ind på hvad der er i det område?

Skrevet
gamlesen skrev, 1 time siden:

Kan du komme nærmere ind på hvad der er i det område?

Thai prostituerede i lejligheder. På flere adresser i området. 

Skrevet
cassanova skrev, for 3 timer siden:

Inden for en radius af 2 km. Fra banegården , er der flere muligheder for full package. Cort Adelers gade området. Soda tilbyder ikke full Package. 

Jeg har nu fået full package ved Soda en del gange, standardpris. Men det er sandt at det ikke står i hendes annonce :)

Skrevet
Sku’ vi nu ikke lige... skrev, for 19 timer siden:

Så er der fx Asian Bodycare (Nørregade 33, gården), standard massage med HJ, har dog flere gange fået bj af Pim. Man behøver som sådan ikke bestille tid, kan bare vade ind :)

Jeg er bange for at man skal længere væk for at finde decideret fuldpakke, måske Soda (https://annoncelight.dk/showad/349878) er tættest på. Ved ikke om nogen omrejsende har booket sig ind i en lejlighed i centrum.

Hvordan ser Pim ud og hva med hendes alder?

Skrevet
Esbjerghanhund skrev, for 6 timer siden:

Hvordan ser Pim ud og hva med hendes alder?

Det der med at sætte alder på en thai er jo svært, men hun kunne sagtens være omkring de 30. Hun er bestemt en køn pige. 

Kan sjovt nok se hende beskrevet i en 11 år gammel tråd som "voksen dame med former", men det må altså være en anden Pim, tror ikke det er et super specielt navn ;)

Har kun 1 gang set hende nøgen, og husker det som et par ok størrelse bryster (ikke det jeg går mest op i)

Man kan nok bedst kende hende ved at hun er det eneste jeg har oplevet på stedet der taler dansk! :lol:

Skrevet

Det er i øvrigt samme ejer (og koncept) som DD Bodycare i Bramming, og pigerne skifter nogle gange en smule frem og tilbage for at hjælpe.

Men Pim lader til kun at være i Esbjerg (tror jeg), i hvert fald hende man møder klart oftest.

Redigeret af Sku’ vi nu ikke lige...

Skrevet
Sku’ vi nu ikke lige... skrev, for 2 timer siden:

Det er i øvrigt samme ejer (og koncept) som DD Bodycare i Bramming, og pigerne skifter nogle gange en smule frem og tilbage for at hjælpe.

Men Pim lader til kun at være i Esbjerg (tror jeg), i hvert fald hende man møder klart oftest.

En Bjarne Mortensen - måske bliver hans navn bare brugt som front. Der er tit en Bent med som kontaktperson/revisor i den type klinikker.

https://datacvr.virk.dk/enhed/virksomhed/33727372

Redigeret af Benarbejde

Skrevet
Sku’ vi nu ikke lige... skrev, for 15 timer siden:

Det der med at sætte alder på en thai er jo svært, men hun kunne sagtens være omkring de 30. Hun er bestemt en køn pige. 

Kan sjovt nok se hende beskrevet i en 11 år gammel tråd som "voksen dame med former", men det må altså være en anden Pim, tror ikke det er et super specielt navn ;)

Har kun 1 gang set hende nøgen, og husker det som et par ok størrelse bryster (ikke det jeg går mest op i)

Man kan nok bedst kende hende ved at hun er det eneste jeg har oplevet på stedet der taler dansk! :lol:

Tak, og hvordan er hendes blowjob? Verdensklasse eller blot ok? :smile:

Skrevet

Forresten, Nim fra Asian Bodycare har en fantastisk krop. Bryster er plastik, men de smager godt. Desværre giver hun ikke blowjob, men lækker b2b og fint håndjob. Har ikke været der i flere år, fordi jeg synes det manglende blow trækker ned. Men kan man leve uden, så er hun et besøg værd. Massagen er ganske ok. Lidt til den bløde side.

Skrevet
Esbjerghanhund skrev, for 5 timer siden:

Tak, og hvordan er hendes blowjob? Verdensklasse eller blot ok? :smile:

Ok, jeg mener det kan fås langt bedre, men det er stadig et blowjob :lol:

Og det kan være lidt forvirrende at der er både en Pim og en Nim, tror nu mest at Nim har været i Bramming, men har mødt hende et par gange i Esbjerg. Hun giver desværre kun HJ ja.

Redigeret af Sku’ vi nu ikke lige...

Skrevet

Der er to steder i Nørrebrogade. og en i Strandby kirkevej (175) i den sidste skulle være med det hele. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.