Hop til indhold
ole22222

Timebasis som ikke er legelejlighed

Recommended Posts

Jeg er lidt i tvivl om hvorvidt det er værd at stikke snuden frem lige her. 
Men der findes faktisk "skjulte steder" hist og pist hvor vi som sexarbejdere (ofte til dobbelt takst, dog) kan leje os ind til enkelt-besøg i ny og næ. 
Det er (pånær hos @Pussy Galores ) steder der slet ikke fungerer som bordeller. Det kan være folks private hjem hvor de i stedet for at leje et værelse ud hele året, kan få det samme (og ofte sort) ind ved at leje ud på timebasis. Det er typisk til nogle faste piger de kender gennem længere tid. 
Det kan også være erhvervsejer- eller lejemål der lejes ud "under the radar". Eller Air BnB-lejligheder der ikke altid er lejet ud til turister, og som man (sommetider med rabat) kan få lov at leje i halve eller kvarte døgn, hvis man KUN HAR EEN GÆST og ikke ta'r folk ind på stribe. 
Det er meget mere diskret og måske mere tilgængeligt end folk tror. Det er ganske enkelt langsomt vokset med udbudet efterhånden som hobby-piger og sugarbabes er blevet flere og de danske bordeller er lukket på stribe. 

Så... HVIS jeg skal etablere kontakt til et af disse steder til nogen som helst af jer (pigerne også) så er der for det første INGEN af dem der lejer det ud hele tiden eller i stor stil. Så akutte behov er fuldstændigt ligegyldige at henvende sig om :) 

Der er ingen alkohol eller stoffer eller husdyr eller rygning tilladt på et eneste af disse steder. (Der er altså ikke ret mange og det er meget vekslende om de er til rådighed) Så er enten alkohol, stoffer, rygning eller husdyr et element eller ønske for jer, og/eller foregår det f.eks. sent om natten med "Party Girls" er der ingen grund til at håbe på noget fra denne front. 

HVIS jeg skal forsøge at formidle kontakt, så skal jeg før jeg overvejer det vide nogle ting (fordi de spørger alligevel) 

1) Er det til faste møder du søger? 
Altså f.eks. om det er hver måned du har behov, hver uge eller blot en enkelt gang og det er lidt akut.

2) Hvornår er dit behov? 
Både generelt og akut - alt efter hvad dit svar er på 1) 

3) Hvor længe har du brug for stedet? 

4) Hvad ville du finde rimeligt pr. time?  (bare så det ikke er helt langt fra enighed ift. hvad de/du forventer og ønsker) 

5) Hvad forventer du at der er til rådighed udover en seng og adgang til bad? 
Herunder også hvilken service og modtagelse du forventer (rengøring, lagen, kondomer osv.) 

6) Hvordan er du i stand til at (forud!!!!)betale for din leje? 

7) Hvor mange mennesker vil være til stede når du lejer det? 

8) Opholder din partner til lejligheden sig lovligt i landet?

9) Er der andet vi ikke vidste var værd at spørge om som du synes vil være rimeligt at du nævner? 

Kh. Eva <3

PS: Brug indbakken her på Eroguide. Og på denne profil - på forhånd tak. Er du ikke medlem på Eroguide, så er det bare øv ;) 
Jeg orker slet ikke sms'er om dette. Jeg gør det af venlighed og har ikke tid eller lyst til dialoger på mine arbejdstelefoner - eller private - om dette. Sorry... jeg har ikke rigtigt noget ud af at opfylde dine/jeres behov hvis det ikke er mig I har med :lol:

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Eva 

Jeg tilbyder bryst massage til damer og har brug for at finde et sted i Nordsjælland til møder 2-3 gange om måneden.

Hvordan gør jeg ?.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...