Hop til indhold

Lege-lejlighed

Featured Replies

Skrevet

Beklager hvis opslaget er helt forkert. 

har forsøgt at komme i kontakt med lege-lejlighed via deres mail - men der er ingen respons. 
nogen der har kontakt og kan hjælpe mig med at kunne komme til at leje den og se den som det kræves. 

tak

[email protected]

Redigeret af ole22222
Stavefejl

Skrevet

https://www.legelejlighed.dk/kalender.html 

Måske det er fordi den er mere eller mindre fuldt booket for tiden? 
Hvis din email ikke indeholder en dag/dato der er ledig, kunne det måske tænkes at de ikke prioriterer din henvendelse. Det er bare et gæt.
Jeg driver et klinikfællesskab (ikke et P/D eller bordel!!!) også med timeleje, og jeg kan personligt godt have svært ved at finde motivationen til at svare på ikke-specifikke henvendelser hvis det er en lidt for generel forespørgsel og der ikke er noget konkret at svare på og i øvrigt er fuldt booket hele næste uge f.eks. 
Hvis det ikke er dét, så ved jeg det ikke. Jeg har "kontor" tæt på Legelejlighed.dk og kan se at det lader til at være øh... "trafik" til/på adressen når jeg går forbi i ny og næ på vej til og fra "kontoret". Så jeg tror det er i brug. Hvorfor de ikke svarer ved jeg naturligvis intet om. Men det kunne være manglende respons pga. manglende konkret forespørgsel eller forklaring om hvad man ønsker sig. Det er mit bedste gæt :)

Kærligst, Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
  • Author
Eva Nadine skrev, for 7 minutter siden:

https://www.legelejlighed.dk/kalender.html 

Måske det er fordi den er mere eller mindre fuldt booket for tiden? 
Hvis din email ikke indeholder en dag/dato der er ledig, kunne det måske tænkes at de ikke prioriterer din henvendelse. Det er bare et gæt.
Jeg driver et klinikfællesskab (ikke et P/D eller bordel!!!) også med timeleje, og jeg kan personligt godt have svært ved at finde motivationen til at svare på ikke-specifikke henvendelser hvis det er en lidt for generel forespørgsel og der ikke er noget konkret at svare på og i øvrigt er fuldt booket hele næste uge f.eks. 
Hvis det ikke er dét, så ved jeg det ikke. Jeg har "kontor" tæt på Legelejlighed.dk og kan se at det lader til at være øh... "trafik" til/på adressen når jeg går forbi i ny og næ på vej til og fra "kontoret". Så jeg tror det er i brug. Hvorfor de ikke svarer ved jeg naturligvis intet om. Men det kunne være manglende respons pga. manglende konkret forespørgsel eller forklaring om hvad man ønsker sig. Det er mit bedste gæt :)

Kærligst, Eva <3

Tak Eva. 
har dog været meget specifik med tid og også besøgstid ift deres kalender. 

håber det lykkes. 

men gode pointer du har

ole

Skrevet

Yes efter to blev til en, blev der run på adressen :(

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.