Hop til indhold

Falske Profiler Nordjylland og generelt.

Featured Replies

Skrevet

Jeg synes der er og kommer flere og flere falske annoncer. Det frustrerer mig efterhånden en del. 
Jeg tænker især området Nordjylland da det er her jeg er fra.

er der nogen der har erfaringer med metoder vi som brugere kan stå sammen om at mindske dette eventuelt

Jeg mangler en side hvor der er kontrol med ægteheden af de annoncer der oprettes. Ved godt det er en umulig opgave.

Skrevet

Det er nok lidt svært at holde samlet styr på falske profiler. Specielt fordi de forsvinder lige så hurtigt som de kommer.

Med lidt (nogen) erfaring lærer man at spotte dem, og springe dem over. Her på EG kan en søgning på linket til annoncerne tit gøre en klogere på om der er noget galt.

Derfor er det jo også vigtigt selv at linke til de annoncer man skriver om, ligegyldigt om det er positivt eller negativt.

Ellers er profiler oprettet samme dag næsten altid noget svindel. Der ER i sagens  natur undtagelser fra denne regel:)

Jeg har for år tilbage "skrevet med" nogle "meget smukke piger" der af en uforklarlig grund skulle flytte samtalen over på et datingsite, hvor der skulle bruges dyre "mønter" for at skrive. "Desværre" var mit kort spærret for at købe mønterne, og jeg er siden blevet noget klogere på de falske datingsider.... Og også fundet ud af at Scor.dk heller ikke kommer til at fungere for mig.

Skrevet

Og ikke at glemme

ALDRIG betale forud, heller ikke til "hendes" ven på p-pladsen eller i opgangen.

Redigeret af kaliffen

Skrevet

Det er virkelig mange falske profiler i øjeblikket lige som:

1-  Only Outcall 

2- Camsex

3-Profiler- “join Onlyfans”

4- Profiler uden priser

5- Profiler uden selfies  ( kun photoshop billeder) 

6- Profiler med piger som skriver at de er Danske -men al tekst er på Engelsk.

7- Profiler hvor der står at pigerne kommer fra Tyskland, Belgien, Frankrig eller Sverige

Skrevet

Jeg bruger appen 180 på min telefon, når jeg så opdager at det er et svindler nummer mærker jeg nummer som det i appen.

Skrevet

Umulig opgave, ja. Finder nogen en måde der faktisk virker, vil jeg gerne høre om det.

Men... Prøv Helena. Hun er kun 5km. væk fra dig og er da en nydelig ung dame... og hun kan vist flyve tilmed. Jeg tror hun svæver ovenover os sammen mellem satelitterne og kan måske beames ned til dig. For hun er 5km væk uanset hvor du bor og er gavmild mht. at vise sin fisse frem først, lader det til ;) 
Som (næsten) altid kærligt ment <3
Jeg er (også) sexkøber og bruger ufatteligt lang tid på at finde ingenting fordi jeg søger i "nicher" som Nordjylland vel nærmest er efterhånden bare pga. geografien, hører jeg? 

Helena5km.png

Redigeret af Eva Nadine

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.