Hop til indhold
Krebsen80

Steffanie Elitepigerne Slagelse

Recommended Posts

Hej.

jeg har tidligere haft en dejlig oplevelse med Steffanie fra elitepigerne i Slagelse.

Er her nogle der ved hvor man ellers kan træffe hende..?

Hej. Du har ikke noget link til hende,men vis hun har (personlige kendetegn slettet. Kurator). Ved jeg hvor hun er :)

Redigeret af Kurator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Ole

grunden til det manglende link, er fordi jeg ikke har fundet et...

men det er helt sikkert hende som du beskriver. .. korthåret, tattoveret og rigtig drillesyg... ;-)

du må meget gerne hjælpe mig videre i min søgen.. evt. Som pb hvis det ikke skal frem her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det kunne se ud som om, at Elitepigerne har droppet legepladsen i Slagelse: Hjemmesiden ser ud til at være lukket permanent. Man får hits på stedet via en googlesøgning, men links ender i en besked om, at siden er suspenderet.

 

Er stedet lukket? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Ole

jeg er lidt i tvivl om hvad du mener med en detaljeret anmeldelse. .??

jeg besøgte hende til et "valgaften" knald hos elitepigerne

og nu kunne jeg godt tænke mig at få at vide om hun har vagter andre steder eller om hun kan mødes privat/diskret.

venligst krebsen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil garne selv besøg hende og ville bare høre om nogen af de ting man kan forvente af hende.hun har annoncer på annoncelight og køre selv ud nu.men hun har ikke været på i en uge nu

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...