Hop til indhold

Desy på Amager? Har nogen prøvekørt?

Featured Replies

Skrevet

Nu er det jo min lille kæphest at vi besøger sexarbejderne, vi prøver dem ikke. De er ikke karruseller i Tivoli.

Og som jeg kan se i er annoncen er Desy den dominerende type og udstyret med en smuk og strunk 7-tommers, så mon ikke det er hende der "prøvekører" de besøgende.

Og nej, det er ikke en verden jeg nogensinde har været turist i, men udtrykket faldt mig bare for brystet.

Skrevet
  • Author
Lauersen skrev, 1 time siden:

Vi besøger sexarbejderne, vi prøver dem ikke.

Fair nok. Jeg har redigeret min tekst lidt :) Jeg kan dog garantere dig, at mit ordvalg PÅ INGEN MÅDE var et udtryk for nogen form for ringeagtelse for sexarbejdere, og ej heller et forsøg på at gøre mig morsom på deres beskostning. Jeg beklager, at det blev opfattet sådan. Og jeg kan godt forstå, at det ikke var et velvalgt ord!

Jeg har kun den største respekt for folk i denne branche, og tilmed taknemmelighed. For mit vedkommende er ordet "prøvetur" dog ret dækkende, når jeg ikke har besøgt vedkommende før, og ej eller har læst anmeldelser.  

Har prøvet at slette "prøvekørt" fra overskriften, men det var for sent. I stedet har jeg nu anmeldt mit eget indlæg til admin :D 

Redigeret af Doktor Diller

• 4 months later...
Skrevet
  • Author
MikkelCph skrev, for 1 time siden:

Fik du eller andre besøgt hende? Tak. 

Nope, jeg besøgte en anden i stedet, men husker ikke længere hvem :) Men klart interessant, at hun er tilbage B)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.