Danni van Dannison 55 Skrevet 27. August Ja den anden kom til at handle om Sønderjylland, så prøver igen og PLEASE, hold jer til det jeg spørger om Hej nogle der har erfaring med en virkelig lille thaipige i Midtjylland?? Her tænker jeg meget området omkring Viborg, Herning, Holstebro og Skive Måske 140 cm og 40 kg eller lignende På forhånd tak for hjælp 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harvaeretder 80 Skrevet 29. August Danni van Dannison skrev, den 27.8.2024 at 09:53: Ja den anden kom til at handle om Sønderjylland, så prøver igen og PLEASE, hold jer til det jeg spørger om Hej nogle der har erfaring med en virkelig lille thaipige i Midtjylland?? Her tænker jeg meget området omkring Viborg, Herning, Holstebro og Skive Måske 140 cm og 40 kg eller lignende På forhånd tak for hjælp Ja det er ikke til meget hjælp, men kommer selv meget i de områder og kender de fleste steder og piger efterhånden og pt. finder du det desværre ikke. Men skriv gerne hvis det dukker op lige pludselig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg