Hop til indhold

Dansk, sexet og storbarmet, 45 år (80M, Holbæk)

Featured Replies

• 1 month later...
Skrevet

Virkelig ingen der har besøgt hende??

Jeg har prøvet 2 gange at få en aftale i hus, men begge gange har hun været helt optaget:blink:. Og det er desværre ikke hverdag jeg er på de kanter. :roll:

men når hun er så booket, må der da havde været en broder imellem :biggrin:

• 2 weeks later...
Skrevet
Why Not skrev, den 3.10.2024 at 20:23:

Virkelig ingen der har besøgt hende??

Jeg har prøvet 2 gange at få en aftale i hus, men begge gange har hun været helt optaget:blink:. Og det er desværre ikke hverdag jeg er på de kanter. :roll:

men når hun er så booket, må der da havde været en broder imellem :biggrin:

Jeg har besøgt hende og havde følgende oplevelse. 

Havde lidt svært ved at få kontakt men det lykkedes efter flere forsøg. Mødte hende på privatadresse i Holbæk som er ok diskret. 

aldersmæssigt så tænker jeg at hun minimum har angivet denne 15 år for lavt.

Hendes billeder, som jeg blev inspireret af, og som er af hende, kan hun desværre ikke helt leve op til. Ud over de dejligt store bryster, så fremstår hun til meget kraftige side. Derudover var hun uden tvivl ryger og lugtede samt agerede som hun vår påvirket af alkohol. Sex var middel - havde lidt svært ved at abstrahere fra lugten af røg og alkohol. 

Jeg tænker ikke at besøge hende igen 

• 8 months later...
Skrevet
Peter pedal skrev, den 13.10.2024 at 08:47:

Jeg har besøgt hende og havde følgende oplevelse. 

Havde lidt svært ved at få kontakt men det lykkedes efter flere forsøg. Mødte hende på privatadresse i Holbæk som er ok diskret. 

aldersmæssigt så tænker jeg at hun minimum har angivet denne 15 år for lavt.

Hendes billeder, som jeg blev inspireret af, og som er af hende, kan hun desværre ikke helt leve op til. Ud over de dejligt store bryster, så fremstår hun til meget kraftige side. Derudover var hun uden tvivl ryger og lugtede samt agerede som hun vår påvirket af alkohol. Sex var middel - havde lidt svært ved at abstrahere fra lugten af røg og alkohol. 

Jeg tænker ikke at besøge hende igen 

Øv, for gud hvor er hendes billeder lokkende! Må jeg spørge om du dyrkede anal-sex med hende og om hun evt. tog godt imod @Peter pedal

• 1 month later...
Skrevet

Ja billerne er desværre langt bedre end hvad du møder, og hun gav ikke ligefrem lyst til anal 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.