Hop til indhold

Celine i Vejle

Featured Replies

Skrevet

Hun er 100% som på billederne. 

https://annoncelight.dk/showad/408502

Mega sexet, god kemi. 

Hun har bla de lange sexeze støvler,  hvis man er til det.  

Fornemmede også hun er god til at dominerer,  hvis man er til det. 

De bedste anbefalinger herfra 

Skrevet

Tak for en kort, men brugbar anmeldelse :).

Hun er helt klart en jeg overvejer at besøge.

Skrevet
Isenvad skrev, for 11 timer siden:

Hun er 100% som på billederne. 

https://annoncelight.dk/showad/408502

Mega sexet, god kemi. 

Hun har bla de lange sexeze støvler,  hvis man er til det.  

Fornemmede også hun er god til at dominerer,  hvis man er til det. 

De bedste anbefalinger herfra 

kysser hus og hvad med BJ uden og er det godt

Skrevet

Har været forbi.. Det er OK sex, flotte former, men så heller ikke mere.  Faldt for de flotte billeder, som dog er lidt pyntet. Videoen er kommet på efterfølgende, og viser et mere retvisende bilede af hende.

Skrevet

Jeg har også besøgt Celine. Jeg kunne ikke modstå videoen og de lækre billeder. Jeg fik virkelig skøn sex med hende. Virkelig godt blowjob, øjenkontakt og suttede igennem. Jeg måtte endda gerne klappe hende i røven og rive hende lidt i håret. Jeg kan lide, at være hård engang imellem, og det nød hun virkelig. Så vi havde nu en dejlig kemi mellem os. Men husk at spørge først, inden bare gør noget. 

Skrevet

Jeg var også forbi.

Hun er da en top lækker lille sag, bevares, men kedelig mekanisk, jeg skulle åbenbart bare "ekspederes" og så videre.

Jeg kommer ikke igen.

Skrevet
Jernet skrev, den 27.8.2024 at 22:36:

Jeg var også forbi.

Hun er da en top lækker lille sag, bevares, men kedelig mekanisk, jeg skulle åbenbart bare "ekspederes" og så videre.

Jeg kommer ikke igen.

Hvordan var ekspederingen så :))? Var hun opti-fuck og gjorde noget ud af, at det fremstod lækkert nu selve sexen var mekanisk?

Skrevet
side99 skrev, for 3 timer siden:

Hvordan var ekspederingen så :))? Var hun opti-fuck og gjorde noget ud af, at det fremstod lækkert nu selve sexen var mekanisk?

Opti-fuck? Det ord er ikke i min ordbog :blink:

Næ, det var bare kedeligt og ligegyldigt. Jeg skulle være gået et andet sted hen.

Skrevet

Hehe, jamen at udseendet er det primære man får hos hende , ik så meget indlevelse da hun lever på sit smukke ydre :))

Jeg har intet mod at pigen bare ligger sig og lade mig gøre mit og jeg kan nyde hendes smuk krop :) Så behøves jeg ik indlevelse , så længe der bare ik er brok :p

Skrevet

Må man spørge hvilket husnummer det er - hvis I ikke skriver hvilken gade der er tale om ?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.