Hop til indhold
Randersand

Testikelmassage

Recommended Posts

Efter en sygeplejerske i Nordjylland er begyndt at behandle udfordringer vha testikelmassage og shockterapi, er interessen begyndt at sprede sig - ikke kun for at få behandlet manglende erektion, men også bare for afstressende velvære etc.

Kender I til lignende klinikker i Østjylland/Randers? Jeg har spurgt hos Episk Massage, men det er ikke umiddelbart noget der tilbydes https://m.facebook.com/groups/3577972902426441/?locale=da_DK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tonorth skrev, for 12 minutter siden:

@Eva NadineDet hjalp

Jeg er ikke på Facebook, men kunne se indholdet, det var det jeg ønskede 

Tror også Bodysound har en almindelig hjemmeside, men deres Facebook var det første det kom op ved min søgning.

Det er en sygeplejerske der hævder at kunne kurere diverse problemer, blandt andet E.D. ved hjælp af testikelmassage og noget der kaldes shockterapi.

Der ligger vist på Mors, som er et godt stykke oppe nordpå.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Randersand skrev, den 26.8.2024 at 19:22:

Efter en sygeplejerske i Nordjylland er begyndt at behandle udfordringer vha testikelmassage og shockterapi, er interessen begyndt at sprede sig - ikke kun for at få behandlet manglende erektion, men også bare for afstressende velvære etc.

Kender I til lignende klinikker i Østjylland/Randers? Jeg har spurgt hos Episk Massage, men det er ikke umiddelbart noget der tilbydes https://m.facebook.com/groups/3577972902426441/?locale=da_DK

Vil gerne kaste lidt lys over, hvad der tilbydes hos Episk Massage, da der ser ud til at være en smule forvirring omkring ydelser.

Hos Episk Massage tilbyder ikke testikkelmassage kun som en isoleret behandling, men inkluderers som en del af en mere holistisk tilgang til mænds sundhed og velvære.  Behandlingerne er designet til at adressere både fysiske og psykiske aspekter af bla. stress og rejsningsproblemer. Så i søgning af lignende klinikker er Episk helt klart et alternativ. 

Der er klinikker i hele landet, også i både Randers og Aalborg, hvor der tilbydes en bred vifte af behandlinger, der kan hjælpe mænd med at håndtere stress, forbedre deres seksuelle sundhed, og generelt opnå en bedre livskvalitet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...