Gæst Skrevet 24. Februar, 2014 Er der nogle der har besøgt Paula - http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=17710 - hvis ja, hvad er jeres oplevelse? Og er der nogen som har besøgt Judy - http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=15721 - og igen, hvad er jeres oplevelser? Ser frem til at høre fra Jer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucash 193 Skrevet 25. Februar, 2014 Hej Thomas123 Jeg har også disse to i kikkerten - og lytter lige lidt med og ser om nogen har erfaring og oplevelser at berette. Ellers er der jo ikke andet for, at du eller jeg, bliver nød til, at suse afsted og tjekke varen. Hyg og god jagt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 902 Skrevet 26. Februar, 2014 Jeg har besøgt dem begge. Massagen er i top, det svenske er fint...men tag da en "hot"-menu...der kan du være heldig, at der følger lidt mere med. Det er selvfølgelig altid et spørgsmål om lyst, kemi osv... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter69 30 Skrevet 26. Februar, 2014 Judy. hvilken ending kan man få der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johnson 19 Skrevet 27. Februar, 2014 Jeg har besøgt Paula i en pæn lejlighed i Charlottenlund med fine bademuligheder. Massagen var hård og rigtig god. Der var ingen pirring undervejs. Jeg var dækket af et lagen under massagen med kun den del af kroppen hun arbejdede på udækket. Da tiden nærmede sig den hele time røg lagenet af og jeg fik bind for øjnene hvorefter hun gik i gang med det svenske. Også ganske behageligt. Hun taler kun ekstremt lidt engelsk men er sød og imødekommende. Jeg kunne sagtens finde på at besøge hende igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr nsj 339 Skrevet 27. Februar, 2014 Jeg har besøgt Paula i en pæn lejlighed i Charlottenlund med fine bademuligheder. Massagen var hård og rigtig god. Der var ingen pirring undervejs. Jeg var dækket af et lagen under massagen med kun den del af kroppen hun arbejdede på udækket. Da tiden nærmede sig den hele time røg lagenet af og jeg fik bind for øjnene hvorefter hun gik i gang med det svenske. Også ganske behageligt. Hun taler kun ekstremt lidt engelsk men er sød og imødekommende. Jeg kunne sagtens finde på at besøge hende igen. Fik du bind for øjnene fik du en forklaring på det ? ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
noget 27 Skrevet 19. Marts, 2014 Ser Judy ud som på billederne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dionysos Skrevet 19. Marts, 2014 Judy er sgu da en mand? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
noget 27 Skrevet 21. Marts, 2014 Ingen der har prøver Judy og kan fortælle lidt mere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg