Hop til indhold
Gæst

Latina massage

Recommended Posts

Hej Thomas123

 

Jeg har også disse to i kikkerten - og lytter lige lidt med og ser om nogen har erfaring og oplevelser at berette.

 

Ellers er der jo ikke andet for, at du eller jeg, bliver nød til, at suse afsted og tjekke varen.

 

Hyg og god jagt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt dem begge.

 

Massagen er i top, det svenske er fint...men tag da en "hot"-menu...der kan du være heldig, at der følger lidt mere med.

Det er selvfølgelig altid et spørgsmål om lyst, kemi osv...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Paula i en pæn lejlighed i Charlottenlund med fine bademuligheder.

Massagen var hård og rigtig god. Der var ingen pirring undervejs. Jeg var dækket af et lagen under massagen med kun den del af kroppen hun arbejdede på udækket. Da tiden nærmede sig den hele time røg lagenet af og jeg fik bind for øjnene hvorefter hun gik i gang med det svenske. Også ganske behageligt.

Hun taler kun ekstremt lidt engelsk men er sød og imødekommende. Jeg kunne sagtens finde på at besøge hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Paula i en pæn lejlighed i Charlottenlund med fine bademuligheder.

Massagen var hård og rigtig god. Der var ingen pirring undervejs. Jeg var dækket af et lagen under massagen med kun den del af kroppen hun arbejdede på udækket. Da tiden nærmede sig den hele time røg lagenet af og jeg fik bind for øjnene hvorefter hun gik i gang med det svenske. Også ganske behageligt.

Hun taler kun ekstremt lidt engelsk men er sød og imødekommende. Jeg kunne sagtens finde på at besøge hende igen.

Fik du bind for øjnene :-) fik du en forklaring på det ? ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...