Hop til indhold

Latina massage

Featured Replies

Skrevet

Hej Thomas123

Jeg har også disse to i kikkerten - og lytter lige lidt med og ser om nogen har erfaring og oplevelser at berette.

Ellers er der jo ikke andet for, at du eller jeg, bliver nød til, at suse afsted og tjekke varen.

Hyg og god jagt.

Skrevet

Jeg har besøgt dem begge.

Massagen er i top, det svenske er fint...men tag da en "hot"-menu...der kan du være heldig, at der følger lidt mere med.

Det er selvfølgelig altid et spørgsmål om lyst, kemi osv...

Skrevet

Jeg har besøgt Paula i en pæn lejlighed i Charlottenlund med fine bademuligheder.

Massagen var hård og rigtig god. Der var ingen pirring undervejs. Jeg var dækket af et lagen under massagen med kun den del af kroppen hun arbejdede på udækket. Da tiden nærmede sig den hele time røg lagenet af og jeg fik bind for øjnene hvorefter hun gik i gang med det svenske. Også ganske behageligt.

Hun taler kun ekstremt lidt engelsk men er sød og imødekommende. Jeg kunne sagtens finde på at besøge hende igen.

Skrevet

Jeg har besøgt Paula i en pæn lejlighed i Charlottenlund med fine bademuligheder.

Massagen var hård og rigtig god. Der var ingen pirring undervejs. Jeg var dækket af et lagen under massagen med kun den del af kroppen hun arbejdede på udækket. Da tiden nærmede sig den hele time røg lagenet af og jeg fik bind for øjnene hvorefter hun gik i gang med det svenske. Også ganske behageligt.

Hun taler kun ekstremt lidt engelsk men er sød og imødekommende. Jeg kunne sagtens finde på at besøge hende igen.

Fik du bind for øjnene :-) fik du en forklaring på det ? ;-)

• 3 weeks later...
Skrevet

Judy er sgu da en mand?

Skrevet

Ingen der har prøver Judy og kan fortælle lidt mere?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.