Hop til indhold

Hvad er det med de forkortelser?

Featured Replies

Skrevet

Man skal næsten have en PA for at finde rundt i alle de termer.

Hvad gør i hvis i er i tvivl, har i normalt styr på det eller ua?

Hvis i er i tvivl om hvad ATF, Bambi, FILO, KK, MA og Moses betyder, skriver i så til en GP via PM på EG for at få det direkte fra kilden?

Er det mon muligt at få ADMIN til at oprette en Page i Topnavbar, blot som en service til brugerne her på EG, tænker det må være nemt at lave i forummets ACP eller i PHP/CSS?

PS: TS (som ikke må forveksles med en TS) bruger denne side hvad bruger i?

Redigeret af Needy

Skrevet

Jeg tror, en stor del af forståelsen af forkortelse kommer fra færden i miljøet. Det ligger måske lidt i, at de forkortelser, der er relevante for netop dig og din smag typisk vil gå meget igen mellem de kvinder, du besøger. :P

Personligt har jeg oplevet, at folk har spurgt direkte, enten i forbindelse med at lave en aftale, eller under selve aftalen, fordi de har været i tvivl, men jeg forsøger også i min annonce at klargøre i hele ord, hvad jeg tilbyder og ikke tilbyder. 

Ift. admin-input... Jeg tror ikke, det er noget, du behøver at have meget høje forventninger om, desværre. Men nu linker du heldigvis til en god ordbog, som jeg f.eks. ikke kendte, så tak for det! ;)

Skrevet
  • Author

Selv tak :wub:

Skrevet

Super ide. Jeg spurgte den anden dag en pige om hun gav GF? Det var mens vi lå og pustede ud. DET gjorde hun ikke.... Da jeg spurgte, hvad det egentlig var, så kunne hun ikke gøre mig klogere på det.

Skrevet

Selv os der burde vide det ved det ikke altid når folk spørger :D 

IMG_070611.jpeg

IMG_070711.jpeg

Redigeret af Eva Nadine

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.