Hop til indhold
Tom Æske

bdsm dating?

Recommended Posts

Hvilken bdsm dating-side, virker for Jer lige nu. Har ikke fulgt med udviklingen. Så måske var der nogen af Jer der havde et tip?

Tom

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det her er et forum for købesex.

Vi kan også se at når visse ord fremkommer bliver forummet spammet med links til fup-sider fra "bots" der ligger og venter på et godt tidspunkt.

Så egentlig en rigtigt dårlig ide at starte den her tråd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frøken_Kinky skrev, for 11 timer siden:

Eller Fetlife? :wub:

Fetlife er ved at drukne i kontaktannoncer fra håbefulde/desperate mænd der tror de er på en datingside. Jeg sletter daglig en del i Scat and Shit gruppen fordi det kommer i vejen for de gode diskussioner om fantasier og erfaringer vi prøver at fremme derinde. Der findes datinggrupper på fet, også danske, men vil foreslå man finder noget andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 2 timer siden:

Fetlife er ved at drukne i kontaktannoncer fra håbefulde/desperate mænd der tror de er på en datingside. Jeg sletter daglig en del i Scat and Shit gruppen fordi det kommer i vejen for de gode diskussioner om fantasier og erfaringer vi prøver at fremme derinde. Der findes datinggrupper på fet, også danske, men vil foreslå man finder noget andet.

Og du har ingen bud Lauersen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tom Æske skrev, 1 time siden:

Og du har ingen bud Lauersen?

Ikke andet end at lede efter en partner på vanlig vis og så introducere BDSM gradvist i forholdet.

Eller som jeg gør, og som måske også er i tråd med denne sides formål, besøg dem der udbyder BDSM oplevelser mod betaling og få dækket behovet på den måde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...