p.larsen 36 Skrevet 25. August, 2024 Hey. Søger to mænd til en trekant om en 30 årig, lang mørk håret, slank, fræk, liderlig tøs. 55 kg, 165cm, små fine bryster, top lækker numse. På hotel sent torsdag aften på Amager. Skriv pb ved interesse. P.s. Deltagelse koster penge til tøsen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 815 Skrevet 25. August, 2024 Så du skal ikke selv deltage ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jambajamba 118 Skrevet 25. August, 2024 Er frisk onsdag aften? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
p.larsen 36 Skrevet 26. August, 2024 Hej. Vi er desværre blevet forhindret og er nødt til at rykke det hele en uge, dvs vi kommer først torsdag d. 5 september i stedet. Skriv pb ved interesse for den aften. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jakoblaursen 102 Skrevet 26. August, 2024 Trekant - skal du ikke selv være med? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
p.larsen 36 Skrevet 27. August, 2024 Nej jeg deltager ikk - vi tænder på jeg observere. Men tro mig det bliver min tur senere på aftenen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg