Mads1992 6 Skrevet 24. August hejsa, nogen der har erfaringer med abdl, og som kender en pige tilbyder det i dk, det er ligegyldigt hvor i landet! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bjørn 142 Skrevet 25. August Google siger at "abdl" er automatisk branddørslukning. Jeg tror ikke det er det der menes her, men jeg kan ikke regne ud hvad det så er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 238 Skrevet 25. August Jeg kan se, at Superdejlige Liv på Sydsjælland bl.a. tilbyder babybehandling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bjørn 142 Skrevet 26. August (edited) kaliffen skrev, den 25.8.2024 at 07:52: Adult Baby/Diaper Lover Tak for svar. Så blev jeg så meget klogere. Redigeret 26. August af Bjørn Manglede et ord. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kaliffen 57 Skrevet 26. August Bjørn skrev, for 15 minutter siden: Tak for svar. Så blev jeg så meget klogere. et hint til søgninger (når det drejer sig om det lidt mere ekstravagante erotiske) så smid ordet fetish eller kinks på ala ABDL kinks.... eller ABDL fetish... så får du ikke en eller anden forkortelse på et færgeselskab eller andet obskurt.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg