Hop til indhold

Marilin, cubaner på Østerbro

Featured Replies

Skrevet

Meget mærkelig annoncetekst, men billederne tænder mig, da jeg er vild med store bryster. 
Nogen, der har besøgt hende?

Link til annonce

Skrevet
booblvr skrev, for 13 timer siden:

Meget mærkelig annoncetekst

Den er jo bare oversat fra hendes modermål til dårlig dansk.

Skrevet

Så vidt jeg ved tilbyder hun de ting hun skriver, tror ikke bare det er en dårlig oversættelse.

Skrevet
latinas4ever skrev, for 23 timer siden:

Så vidt jeg ved tilbyder hun de ting hun skriver

Jo jo, det tror såmænd også, det står bare på en måde som, i hvretfald for mig, indikerer at det er frit oversat fra hendes modersmål til dansk

Skrevet
migigen skrev, den 26.8.2024 at 14:03:

Jo jo, det tror såmænd også, det står bare på en måde som, i hvretfald for mig, indikerer at det er frit oversat fra hendes modersmål til dansk

Nårh, på den måde. Jeg troede i var usikre på ydelserne. Jeg har ikke besøgt hende men jeg har kort set hende i forbindelse med besøg af en anden pige. Det er lidt underfundigt formuleret men tror kommunikationen vil gå lettere end man skulle tro ud fra annoncen.

Skrevet
  • Author
latinas4ever skrev, for 2 timer siden:

Nårh, på den måde. Jeg troede i var usikre på ydelserne. Jeg har ikke besøgt hende men jeg har kort set hende i forbindelse med besøg af en anden pige. Det er lidt underfundigt formuleret men tror kommunikationen vil gå lettere end man skulle tro ud fra annoncen.

Har heller ikke besøgt hende, men skrevet med hende, da jeg var i København. Jeg fik egentlig et behageligt indtryk af hende ud fra kommunikationen. 

Men desværre svarede hun først tilbage, da jeg var på vej hjem til Jylland igen.
Men prøver at se om jeg kan få en aftale med hende næste gang jeg kommer til København. 

Jeg kan godt lide latinas og mørke kvinder med store bryster og røve. Så det skal også prøves!  

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.