Hop til indhold
nybabsoman2

Bruger din kone/kæreste meget store bh'er?

Recommended Posts

Kinky fyr fra Frederiksberg, som tænder ekstremt meget på meget store naturlige bryster (H skål og op) - leder efter brugte store bh'er som jeg kan fylde med sperm.

Optager det gerne og sender film og bh retur.

Skriv :)

413544bb-99b1-46c6-811d-9a7c0a456bfc.jpeg

IMG_1457 (2).jpg

2024-07-30 10.23.48 (2).jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skønt at fetishes osv. også bliver omtalt lidt her på Eroguide. Det sker for sjældent synes jeg :) 

@nybabsoman2 Tænker du at folk bare sådan sender dem til dig med DAO og du mobilepayer fragten eller hvad? 
Der er et marked for brugte trusser hist og pist (glemmer hvor), mon ikke man ville kunne spørge folk om nicheprodukter på disse steder? 
Eller skal det være nogens kones? 

Jeg har slet ikke store bryster nok til at nå så langt i alfabetet, men havde jeg, ville jeg immervæk blive noget muggen hvis der forsvandt BH'er til 500-1000 kr. fra min skuffe og min kæreste havde flere lommepenge end han plejer. :P Eller at han pludselig fattede interesse for at vaske mine BH'er - særligt dem der lige var forsvundet i nogle dage eller uger og som på magisk vis dukkede rene op i skuffen igen :wacko:
Så store BH'er kan man ikke få for billige penge. Som i slet ikke. 

Men idéen måske er god. For nogle bedre end for andre, vil jeg mene.
Dem jeg kender der kunne være leveringsdygtige i brugte BHer i meget store skålstørrelser ville i hvert fald være svært uinteresserede hvis der ikke var råd til at købe en ny. Og der ville da falde brænde ned hvis det var deres mænd der solgte dem eller ligefrem forærede dem væk i bytte for en video... og ikke dem selv. Men måske kender jeg bare ikke Kvinder der er så forstående som andre gør... hvad ved jeg? 

Var der ikke en brugte trusser gruppe på facebook på et tidspunkt? Eller dba.dk så vidt jeg husker. 

Synes idéen er god men måske mindre gennemtænkt og dermed dårlig for nogle.
Der er relativt ofte folk der skriver og spørger om salg af alt muligt "brugt" som sexarbejder, så jeg tror andre har samme ønske som du. 
Jeg hepper på (en del af) projektet i hvert fald :) 

Kærligst, Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg betaler selvfølgelig for både fragt og prisen for bh'en eller et aftalt depositum :) - Og har du @Eva Nadine bekendte som rammer de sidste bogstaver i alfabetet, så skub dem gerne denne vej - jeg vil allerhelst op på N-O skålstørrelser - har også købt flere på Marketplace. Og alt foregår ordentligt

Redigeret af nybabsoman2

Del dette indlæg

Link til indlæg

@nybabsoman2 skønt... tænker der måske er lidt større chance for succes i så fald, hvilket var mit håb og min tanke med mit indspark i tråden :) 

Kunne du måske (for brugervenlighedens skyld) linke til Marketplace for andre der falder over denne tråd som måske har samme ønsker?
Altså det kunne jo være de havde præferencer til andre størrelser de foretrak så konkurrencen ikke bliver for stor :P

Jeg skriver en sms til Trine i første omgang. Tror hun har J/K i sin annoncetekst, men har vistnok egentlig større skåle end hun reklamerer med, af ukendte årsager. 
Der er i hvert fald mindst een veninde, jeg ved har en lidt sløj økonomi og som slet ikke er sexarbejder der vil være interesseret... men hverken i videoen eller at få den retur, så vidt jeg ved. 

Tak for at uddybe det <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm selvom jeg også er meget glad for store bher plejer jeg nu altså at have meget mere fokus på indholdet af bhen. Syns sgu bar det er sjovere :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, den 25.8.2024 at 08:17:

Så en hetero fyr får en film retur, hvor du hygger dig?

For fyren der får filmen retur, skal det naturligvis også være en fetish, det er klart. Og jeg er helt på det rene med at det er lille niche fetish :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
bagwell skrev, den 26.8.2024 at 23:24:

Hmm selvom jeg også er meget glad for store bher plejer jeg nu altså at have meget mere fokus på indholdet af bhen. Syns sgu bar det er sjovere :shock:

Det er jeg også meget enig i, og er bestemt også det jeg helst vil finde :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og blot til info, så har jeg også haft held med en sådan forespørgsel før, og særligt en enkelt fyr sender mig en del af sin kones brugte bh'er som jeg sender retur. Hun bruger en 85O skål. :) Billeder/video kan sendes ved henvendelse i privat besked.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Frøken_Kinky

Bare lige fyi fra et kvindfolk, der har haft en naturlig 80 K-skål engang (nu en 75 H-skål), så koster sådan en bh imellem 5-800kr pr stk.. De er stjerne dyre! :roll:

Det var bare det :D

God aften <3 *fnis* 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, den 31.8.2024 at 13:37:

@Trine bigbOObs har lige spurgt mig om jeg kunne bruge en der var blevet for lille til hende. Den var laksefarvet cirka. Jeg var lige ved at sige ja for at sælge den til dig. Trine er ikke min kone, men det er tæt på :D 

Jeg søger primært sorte eller hvide bh'er men kan du huske størrelsen på den Trine ville af med? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...