Hop til indhold

Mina - Seduction - for en babe!

Featured Replies

Skrevet

Det var længe siden at fyren her havde surfet rundt på hjemmesider med "voksen-indhold" Heldigvis kom jeg forbi Seductiongirls.dk og så billederne af Mina: http://seductiongirls.dk/pigerne/mina/ Jeg blev blæst fuldstændig bagover af hendes billeder og vidste bare at hende måtte jeg møde. Så selvom hun ikke var på job pågældende dag så ringede jeg og bookede en tid med bestilling af bestemt tøj ved først givne lejlighed. Nemlig hendes lange "fodboldstrømper" og en lille top, samt en påspændingsdildo. 

Lange dage at vente, men hold op det var det værd da dagen endelig kom. Stedet ligger skråt over for Mcdonalds i Rødovre hvilket giver gode og diskrete parkeringsmuligheder. 1 times parkering så husk at stil P-skiven. Med lidt bankende hjerte krydsede jeg vejen og strøg diskret hen til døren og ringede på. Pulsen signalerede at kroppen vidste at noget snart skulle ske. Telefondamen lukkede op spurgte om jeg havde bestilt tid, hvilket jeg bekræftede, hun viste mig ind i et lille venterum og tilbød mig et glas vand. Sandpapiret i munden sendte signal om at det nok var en god ide. Vandet kom med en besked om at Mina straks var klar så jeg blev vist ind i det rigtige værelse. Jeg afregnede direkte med telefondamen så Mina ikke behøvede at gå igen når først hun kom. Musikken spillede dæmpet på værelset og jeg var spændt mens jeg tog tøjet af. Havde forventet at min spænding og liderlighed ville gøre at pikken skulle stå. Men den var ikke klar til det. Lidt panik nåede at ramme mig inden det lød: 

"Bank bank" og ind trådte Mina. Jeg mistede fuldstændig mælet og panikken omkring rejsningen blev nu afløst af en øjeblikkelig reaktion hvor pikken med det samme synes det samme som øjnene. Hun stod der med sin fine mørke hud, sit sorte hår, de fine bryster på en perfekt skåret krop. Og som prikken over det hele med en stor sort påspændingsdildo mellem benene.  

Hun gav mig et knus og et kys. Længe og frækt. Hun førte min hånd ned hendes "pik" og lod mig begynde at spille den. Hun vidste på forhånd hvad jeg ville da det var aftalt med telefondamen. Du er min lille luder hviskede hun. Sæt dig på knæ og sut min pik. Som sagt så gjort. Jeg lod min tunge lege med den store påspændingsdildo, efter lidt tid pressede hun den ind i munden på mig. Vis mig at du er en dygtig luder og tage den dybt kvidrede hun mens hun lavede stønnelyde når jeg gjorde som hun sagde. Legen fortsatte i et stykke tid indtil hun lod som om at hun kom i min mund. Vil luderen have sperm og jeg ville meget gerne have hendes "fiktive ladning" i min mund. 

Vi kyssede igen, og hendes hånd begyndte at kærtegne mine brystvorter og ikke længe efter slikkede og sugede hun dem på skift. Havde jeg nogensinde været bekymret for min rejsning så var det ihvertfald ikke nu. Min pik pumpede, hoppede og dansede. Hun kyssede mig nedover kroppen og elegant kom der Gummi på pikken. Hun tog mig i munden. Måtte få hende til at sætte farten lidt ned og bare slikke på den så jeg ikke eksploderede med det samme. Efter et par min lod tog hun pikken helt ind i munden og vi vidste begge at det uundgåelige ville ske. Jeg kom så hele kroppen rystede og sprøjtede så den sidste dråbe forlod kroppen. Gummiet af, smil og kys og en lille snak inden jeg igen stod ved bilen på Mc`donalds præcist en halv time efter jeg var gået ind til Mina. 

Og så er der nogen der siger de ikke kan lide mandage!

Det er blevet til flere besøg efterfølgende og hver gang er det til himlen og tilbage igen  

http://seductiongirls.dk/pigerne/mina/

• 7 months later...
Skrevet

Kunne ikke være mere enig - hun er for mig en en’er og jeg glæder mig allerede til næste gang vi skal ses.

Desværre synes jeg efterhånden de kvinder hvor man går hjem fuldstændig blæst på den gode måde bliver sjældnere og sjældnere…

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.