Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
  • Author
Jaguar skrev, for 4 timer siden:

Hvorfor er du på vej @Brønshøj?
Hvad er der ved Tictac der gør hende så speciel?

Hvis du kender Yam-Yam så på samme niveau, blot yngre, større bryster og mere energi i service......;-))

Skrevet
Brønshøj skrev, for 16 timer siden:

Hvis du kender Yam-Yam så på samme niveau, blot yngre, større bryster og mere energi i service......;-))

Jeg kender ikke Yam-Yam. Har selv været oppe i Tictac, men syntes ikke det var noget specielt. Hvis der endelig var noget der trak op, var det hendes store bløde bryster - Det var til UG :D

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg var forbi i går, ind fra gaden, ingen problemer. Hun er frisk, men jeg syntes ikke rigtig kroppen helt levede op til det jeg havde forventet. 

Skrevet
Gammel rotte skrev, for 18 timer siden:

Jeg var forbi i går, ind fra gaden, ingen problemer. Hun er frisk, men jeg syntes ikke rigtig kroppen helt levede op til det jeg havde forventet. 

Helt enig. jeg blev også lidt skuffet, og da stedet ikke ligefrem oser af diskretion, bliver det ikke til yderligere besøg.

• 1 month later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.