Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

jeg er nysgerrig... Du må endeligt ikke forstå dette som nedladende, for det er absolut ikke sådan ment.

Men hvad "gør" det for dig ved den annonce? 

For mig virker den totalt intetsigende og uinterresant, men vi er jo alle forskellige, så jeg blev bare nysgerrig på din mening :)

Skrevet
  • Author
wouldloveto skrev, for 7 minutter siden:

jeg er nysgerrig... Du må endeligt ikke forstå dette som nedladende, for det er absolut ikke sådan ment.

For mig virker den totalt intetsigende og uinterresant, men vi er jo alle forskellige, så jeg blev bare nysgerrig på din mening :)

Helt ærligt så forstår jeg ikke dit spørgsmål, jeg spurte jo bare om nogen hade besøgt damen 

Redigeret af Boy

Skrevet
Boy skrev, for 4 timer siden:

Helt ærligt så forstår jeg ikke dit spørgsmål, jeg spurte jo bare om nogen hade besøgt damen 

Han kritiserer dig ikke. Han undrer sig lidt over hvad du falder over i hendes annonce. Virkeligt Ikke mange oplysninger at hente i den.  Man ser et billede af en ryg, ingen priser , intet om hendes højde, drøjde eller fritidsinteresser.  Ja,  jeg undrer mig også lidt haha.  Vi er bare ærligt nysgerrige.  Ikke en kritik.

Skrevet
wouldloveto skrev, for 19 timer siden:

En lidt stor røv - lidt småfyldig midje - tilsyneladende et par pæne babbelutter - ordet "pige" kunne tyde på at hun ikke er alt for gammel - er man til den type kunne hun da alt ialt være interessant at vide lide mere om.

Redigeret af Nightwish

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.