Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Bianca Capri har været anmeldt før og har efterhånden besøgt København igennem nogle år. Hun er en kvinde, der eftersigende har mange gengangere og det forstår jeg virkeligt godt.

https://nympho.dk/n15726/5445/bianca-capri-i-m-back#profile-about

Jeg har mødt hende nogle gange og jeg må bare sige at jeg bliver stadig lige overrasket når jeg ser hende - hendes billeder samt videoer er så frække og når hun åbner døren og man endnu en gang indser at det er kvinden fra billederne, så tænker man bare woooow:wub:

Hun er meget nærværende og hendes stærke spanske accent er så sensuel og den virker med det samme på mig. 

Vi startede med meget dejlige og dybe kys, hold da op, hendes tunge var helt sikkert ikke glemt i Spanien - mine hænder fandt hurtigt et fast tag om begge hendes balder og hun sagde med et stort smil: Aaaahhhh you remember<3....det kan du lige tro jeg gør - den har jeg tænkt på mange gange.... Genbesøg kan bare et eller andet og det føltes oprigtigt som om vi havde savnet hinandens nærhed, hvilket jeg faktisk blev lidt overrasket over - men naturligvis positiv:).

Vi fandt sengen og det var en lidt længere kysseseance inden der var gensidige oral på programmet....det var virkeligt lækkert...og jeg elsker den gentagne sætningen....keep continue..si si si....herefter forskellige stillinger...inden jeg kom, så stod der 1 -1. En dejlig pillowtalk, hvor jeg for jeg ved ikke hvilken gang måtte komplimentere hendes krop - man skal nok ikke besøge hende hvis man ikke tænder på dejlig store bløde bryster, en dejlig numse som vil tages hårdt fat i og en hot hot fitness krop. Vi tog en omgang mere...som dog aldrig helt nåede den første omgangs kådhed...og efterhånden var vi gået meget over tid, hvilket jeg bemærkede uden hun havde sagt noget som helst....endnu et plus, men ikke noget som jeg overhovedet forventer.

Hun kan virkelig anbefales, lejligheden er diskret i en nyere ejendom med en ret crazy udsigt.

Alt i alt endnu et besøg med en kvinde der er fortryllende dejlig. 

Redigeret af Uomo di cioccolato

Skrevet
  • Author

I går løftede hun lidt af sløret for hendes tid i Dk og ja, den går lidt længere tilbage end hvad jeg fornemmer at hovedparten af de udenlandske gp’er gør. Dette gør det bare endnu mere imponerende hvor fit hun er. 

Skrevet
Uomo di cioccolato skrev, den 24.8.2024 at 09:27:

I går løftede hun lidt af sløret for hendes tid i Dk og ja, den går lidt længere tilbage end hvad jeg fornemmer at hovedparten af de udenlandske gp’er gør. Dette gør det bare endnu mere imponerende hvor fit hun er. 

Ja, hun var en af favoritterne. Der var meget hype og endeløse tråde omkring hende i lang tid. Det ligger nok 12-15 år tilbage efterhånden.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.