Hop til indhold

ENGTOFTEN 16A

Featured Replies

Skrevet

Ja

Skrevet

Har været der i alt tre gange igennem de sidste par år... En enkelt gang hos en mørk pige og to gange hos østeuropæiske piger, som er det, der annonceres med for tiden.

Mit indtryk: Fra dårlig til jævn service til middelpriser - Leder man efter lidt engagement og deltagelse hos pigen, skal man søge andetsteds hen.

Vh. Sidespringeren

Skrevet

Er der nogen, der har erfaringer fra dette sted?

Hvis du prøver at sætte "Engtoften 16 a" ind i søgefeltet, får du masser af anmeldelser
Skrevet

Har været der i alt tre gange igennem de sidste par år... En enkelt gang hos en mørk pige og to gange hos østeuropæiske piger, som er det, der annonceres med for tiden.

Mit indtryk: Fra dårlig til jævn service til middelpriser - Leder man efter lidt engagement og deltagelse hos pigen, skal man søge andetsteds hen.

Vh. Sidespringeren

Der er nogen der har haft gode oplevelser deroppe. Men kvaliteten er meget svingende. Man kan finde guld som ved Ola og enkelte andre, og man kan få dårlige oplevelser. Søg på Engtoften her på Eroguide. Undersøg om der bruges falske billeder via Google chrome. Ola har jeg ikke set længe deroppe og aner ikke om hun kommer igen.

Redigeret af Aros

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.