blaf 8 Skrevet 24. Februar, 2014 Er der nogen, der har erfaringer fra dette sted? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sergent-254 43 Skrevet 24. Februar, 2014 Hvor er det hen? i århus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zebra 7 Skrevet 24. Februar, 2014 Det ligger i viby ved århus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidespringeren 226 Skrevet 24. Februar, 2014 Har været der i alt tre gange igennem de sidste par år... En enkelt gang hos en mørk pige og to gange hos østeuropæiske piger, som er det, der annonceres med for tiden. Mit indtryk: Fra dårlig til jævn service til middelpriser - Leder man efter lidt engagement og deltagelse hos pigen, skal man søge andetsteds hen. Vh. Sidespringeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kongen 122 Skrevet 24. Februar, 2014 Er der nogen, der har erfaringer fra dette sted?Hvis du prøver at sætte "Engtoften 16 a" ind i søgefeltet, får du masser af anmeldelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 24. Februar, 2014 (edited) Har været der i alt tre gange igennem de sidste par år... En enkelt gang hos en mørk pige og to gange hos østeuropæiske piger, som er det, der annonceres med for tiden. Mit indtryk: Fra dårlig til jævn service til middelpriser - Leder man efter lidt engagement og deltagelse hos pigen, skal man søge andetsteds hen. Vh. Sidespringeren Der er nogen der har haft gode oplevelser deroppe. Men kvaliteten er meget svingende. Man kan finde guld som ved Ola og enkelte andre, og man kan få dårlige oplevelser. Søg på Engtoften her på Eroguide. Undersøg om der bruges falske billeder via Google chrome. Ola har jeg ikke set længe deroppe og aner ikke om hun kommer igen. Redigeret 24. Februar, 2014 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg