LDJ 48 Skrevet 22. August Team-Q i Esbjerg. Mille Jeg var på besøg, ved Mille i Esbjerg. 100 % hende der er på billederne. Mille er meget nem at snakke med. Super sød, dejlig, lækker og sexet dame/pige. Dejlig oplevelse. Sted: 10/10 - Pige: 10/10 - Sex: 10/10 Kommer jeg igen ! det gør jeg. 200% LDJ https://annoncelight.dk/showad/405825 https://annoncelight.dk/profile/Team-q 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gunners 10 Skrevet 22. August Begge kvinder er høj høj klasse. unikke smukke og dejlige. Pas godt på dem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerboyz 26 Skrevet 24. August (edited) LDJ skrev, den 22.8.2024 at 18:41: Team-Q i Esbjerg. Mille Jeg var på besøg, ved Mille i Esbjerg. 100 % hende der er på billederne. Mille er meget nem at snakke med. Super sød, dejlig, lækker og sexet dame/pige. Dejlig oplevelse. Sted: 10/10 - Pige: 10/10 - Sex: 10/10 Kommer jeg igen ! det gør jeg. 200% LDJ https://annoncelight.dk/showad/405825 https://annoncelight.dk/profile/Team-q Hej Har også kigget på Mille. For mig, det visuelle er afgørende. Er hun slank/med former/flad mave? Det er smag og behag, men vil du betragte hende som pæn/smuk/over gennemsnittet? Hun kysser ikke, vel? Mvh Redigeret 24. August af powerboyz Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LDJ 48 Skrevet 24. August Hej Det er rigtigt, hun kysser ikke. Hun er ligesom de foto's på annoncelight, hun er rigtig smuk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerboyz 26 Skrevet 29. August Skal mødes med Sarah i dag, da Mille var booket Er ret spændt.Er hun en smuk MILF? Viser hun sin alder? Veltrænet, som der står i annoncen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gunners 10 Skrevet 29. August Sarah er super dejlig og en rigtig dejlig kvinde. Hun kan blive rigtig tændt, Hun er en MILF og kysser lækkert. Du kan godt glæde dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Team-Q 13 Skrevet 30. August Gunners skrev, den 29.8.2024 at 08:31: Sarah er super dejlig og en rigtig dejlig kvinde. Hun kan blive rigtig tændt, Hun er en MILF og kysser lækkert. Du kan godt glæde dig powerboyz skrev, den 29.8.2024 at 07:31: Skal mødes med Sarah i dag, da Mille var booket Er ret spændt.Er hun en smuk MILF? Viser hun sin alder? Veltrænet, som der står i annoncen? Levede jeg op til dine forventninger ? Sf. Kys kh. Sarah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Team-Q 13 Skrevet 30. August Gunners skrev, den 29.8.2024 at 08:31: Sarah er super dejlig og en rigtig dejlig kvinde. Hun kan blive rigtig tændt, Hun er en MILF og kysser lækkert. Du kan godt glæde dig Tak . Smiler…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Team-Q 13 Skrevet 30. August Team-Q skrev, for 16 minutter siden: Levede jeg op til dine forventninger ? Sf. Kys kh. Sarah Måske lidt af et sats at spørge om dette. Men kritik kan også være konstruktivt. Smiler. God weekend 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Isenvad 63 Skrevet 30. August Team-Q skrev, for 7 timer siden: Måske lidt af et sats at spørge om dette. Men kritik kan også være konstruktivt. Smiler. God weekend Synes bare det er godt i også er herinde, og dermed kan de hvad der bliver skrevet om jer God dag PS. Håber i får fat i lange læder støvler 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerboyz 26 Skrevet 30. August Team-Q skrev, for 12 timer siden: Levede jeg op til dine forventninger ? Sf. Kys kh. Sarah Hej Jeg fortrød at gå videre med min booking. For mig, det visuelle er afgørende, især når jeg besøger GP'er i deres bedste alder. Det kræver helt nye kropsselfies (ikke med ansigt, selvfølgelig og ikke nøgnebilleder) på GP's annonce..eller flere anmeldelser, helst ikke fra forelskede familiefædre, for dem kan jeg ikke bruge til noget...:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Team-Q 13 Skrevet 31. August powerboyz skrev, for 13 timer siden: Hej Jeg fortrød at gå videre med min booking. For mig, det visuelle er afgørende, især når jeg besøger GP'er i deres bedste alder. Det kræver helt nye kropsselfies (ikke med ansigt, selvfølgelig og ikke nøgnebilleder) på GP's annonce..eller flere anmeldelser, helst ikke fra forelskede familiefædre, for dem kan jeg ikke bruge til noget...:) Tak for svar Kunne heller ikke lige mindes den booking, da jeg ikke lader mig booke ind som “ den næste” smiler… Er Mille optaget må vores gæst pænt vente til hun igen har en ledig fræk stund. Og igen er vi forskellige som mennesker. Vi vælger også pænt fra, hvis vores gæster ikke udviser pli og respekt for vores erhverv. Vedr. -forelskede familiefædre- Vi ser dem som de dejligste mænd, som bare har brug for et lille “luftrum” fra hverdagen. Det er hos os de igen finder fornyet energi ved at forkæle sig selv med den frækkeste stund, men også med nærvær og intimitet. Uden dem ville VI ikke være så energiske og kærlige og nydelsen for os vil udeblive. Ingen mekanisk sex her. Kh. Sarah fra TQ og igen tak for respons 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerboyz 26 Skrevet 31. August Team-Q skrev, for 2 timer siden: Tak for svar Og igen er vi forskellige som mennesker. Vi vælger også pænt fra, hvis vores gæster ikke udviser pli og respekt for vores erhverv. Synes også, at nye billeder, helst ikke redigerede/alt for professionelle kan betegnes som pli og respekt for kunderne. Men, du har ret, vi er jo forskellige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pollerik 132 Skrevet 31. August Lækker kvinder - hvem er Sarah på billederne? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Team-Q 13 Skrevet 31. August powerboyz skrev, for 9 timer siden: Synes også, at nye billeder, helst ikke redigerede/alt for professionelle kan betegnes som pli og respekt for kunderne. Men, du har ret, vi er jo forskellige. Ja vi har været hos en professionel fotograf og ja billederne er redigeret. Appelsinhud, modermærker og div. er skåret væk. Vi er som glædespiger forskellige og vi i Team-Q ønsker ikke at udstille os selv mere end nødvendig. Dog ved vi og vores gæster som har besøgt os, at de redigerede billeder nogenlunde stemmer overens med virkeligheden. Igen tak for respons og vi respektere naturligvis din private holdning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Team-Q 13 Skrevet 1. September Så har vi sat et billede ind som IKKE er redigeret Det er med os begge og er nederst i billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Team-Q 13 Skrevet 1. September Bliver desværre ikke hængende. Kun i kort tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Team-Q 13 Skrevet 1. September Isenvad skrev, den 30.8.2024 at 16:19: Synes bare det er godt i også er herinde, og dermed kan de hvad der bliver skrevet om jer God dag PS. Håber i får fat i lange læder støvler Team-Q skrev, Lige nu: Bliver desværre ikke hængende. Kun i kort tid Pollerik skrev, den 31.8.2024 at 14:11: Lækker kvinder - hvem er Sarah på billederne? Jeg er den mindste … smiler 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stihlguy 0 Skrevet 18. Oktober Hvem er hvem på billederne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trylledejen 4 Skrevet 20. Oktober stihlguy skrev, den 18.10.2024 at 12:14: Hvem er hvem på billederne? Mille har sort hår, Sarah har rødt hår. Hvis du kigger efter på billederne kan man godt se forskel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trylledejen 4 Skrevet 1. November Kan se Team Q annoncen nu er taget over af Sarah. Nogen der ved om Mille har sin egen annonce? Evt. under nyt navn? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snole 31 Skrevet 9. November (edited) Hvis du læser sidste linie i annoncen....så tager Mille en pause https://annoncelight.dk/showad/410348 Redigeret 9. November af snole 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg