Hop til indhold

Sexylady Frederikshavn

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/406375

Aftalen kom hurtigt igennem med meget kortfattede sms’er og allerede der fik jeg en dårlig fornemmelse, men jeg tog afsted til Frederikshavn efter en adresse i en boligblok. Jeg skrev da jeg holdt parkeret som aftalt, om jeg kunne komme ind præcis på den aftalte tid. Ingen svar. Men det kom så efter 10 minutter at jeg skulle komme ind. Jeg mødte en i øvrigt nydelig slank kvinde (grønlandsk afstamning tror jeg), men hun virkede påvirket af et eller andet eller beruset. Jeg fik det selvfølgelig dårligt og skyndte mig at sige, om hun var ok og vi selvfølgelig bare kunne droppe det igen. Hun virkede meget desorienteret og jeg gik igen. Dårlig oplevelse - jeg håber, hun har fået eller får det bedre…

Skrevet

Jeg var ved den samme pige for et par måneder siden hvor jeg kom ind betalte vi fik lagt os hvorefter hun begyndte st klynke lidt så måtte stoppe og tage tøjet på sige til hende at det nok var bedst at hun slettede annoncen igen men har set den mange gange siden    En fuser

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.