Bella_Selma 26 Skrevet 22. August PUSSY PARTY “Often imitated never duplicated” Mini Gang Bang MAN 09/09 18-19.30 MED SELMA & CANDY Kan du heller ikke få nok af gangbangs? Så inviter Selma og Candy nu til et frækt, intimt mini GB mandag 9/9! Det bliver hot! Pris 1500.- for 1,5 gangbang og lidt forfriskninger Depositum For at sikre dig en plads, kan du med fordel indbetale depositum på PG efter aftale SEX OG BLOWJOB ALTID MED KONDOM Vi glæder os til at se jer! Tilmeldelse kan ske på [email protected] eller 5019 3215 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jakoblaursen 101 Skrevet 26. August Kan måske komme med denne gang. Endnu ikke sikker. Må jeg spørge om i har et maks antal mænd i lukker ind? (Jeg synes jo det er to af de bedste piger i branchen der stiller op her - så måske bliver der godt fyldt op:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Koreaneren 67 Skrevet 26. August Hvor I landet foregår det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jakoblaursen 101 Skrevet 26. August https://70210026.dk/pussy-party 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bella_Selma 26 Skrevet 27. August Jakoblaursen skrev, for 23 timer siden: Kan måske komme med denne gang. Endnu ikke sikker. Må jeg spørge om i har et maks antal mænd i lukker ind? (Jeg synes jo det er to af de bedste piger i branchen der stiller op her - så måske bliver der godt fyldt op:) Hvor er du sød♥️ tak Der kommer til at være et Max, der er stadig et par pladser♥️ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Candy Cane 571 Skrevet 4. September Så er der stadig et par pladser tilbage til de heldige Kom frisk guys! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jakoblaursen 101 Skrevet 10. September Var det godt:)??! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Candy Cane 571 Skrevet 13. September Jakoblaursen skrev, den 10.9.2024 at 08:37: Var det godt:)??! Det var vildt frækt og lækkert! Vi håber på at gentage succesen en anden gang, hvis der skulle være stemning for det! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jakoblaursen 101 Skrevet 14. September Candy Cane skrev, den 13.9.2024 at 14:13: Det var vildt frækt og lækkert! Vi håber på at gentage succesen en anden gang, hvis der skulle være stemning for det! Er ikke i tvivl om at det var lækkert med sådan et par godter som jer to @Candy Cane og @Bella_Selma!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
martn 8 Skrevet 15. September Candy Cane skrev, den 13.9.2024 at 19:13: Det var vildt frækt og lækkert! Vi håber på at gentage succesen en anden gang, hvis der skulle være stemning for det! jeg er frisk naeste gang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bella_Selma 26 Skrevet 18. September martn skrev, den 15.9.2024 at 10:42: jeg er frisk naeste gang Det var hottt! du er så velkommen næste gang søde♥️ 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg