Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

De første ord jeg må sige, som jeg ikke kan holde tilbage: Hold da op en fed oplevelse!!!

(Og dette er ikke en reklame for kvinden her, men blot en kort fortælling om, hvordan jeg oplevede det)

Okay......Jeg er til mørke kvinder.

De må da gerne se godt ud. Men jeg går nu mere op i, at de er søde, dejlige og nærværende.

Og det er jo altid en satsning, når man udvælger sig en pige/kvinde på et sexsite og besøger hende.

Når jeg beslutter mig for at købe mig til sex. Så køber jeg ikke bestemte ydelser. Jeg betaler for et bestemt aftalt tidsrum og så må man se hvad hende og jeg kan finde ud af sammen.

Ud af de mange mørke kvinder man kan mødes med på de forskellige sexsites, så valgte jeg at tage kontakt til Chanty en mandag middag (d. 19/8-24) https://annoncelight.dk/showad/407576 . Da jeg kontaktede hende, så svarede hun med det samme. Vi havde en rigtig god dialog pr. sms og vi aftalte at mødes. Jeg kan godt li' at dyrke sex uden kondom. Og spurgte hende i sms'erne, om hun tilbød det. Og hun svarede, at det gjorde hun ikke. Nå, okay, tænkte jeg. Det er helt fint og faktisk også ret fornuftigt. Og det får jeg respekt for og tager hatten af overfor.

Da jeg ringede på, blev jeg lukket ind. Og her mødte jeg en dejlig sort kvinde. Jeg betalte de 1.500 kr. for en time med det samme. Så var det ligesom overstået. Og så tog jeg tøjet af. Jeg havde været i bad hjemmefra, så jeg følte mig ren og klar til noget nærværende intimt samvær.

Jeg startede med at lægge mig på maven efter hendes instruks og hun begyndte at masserer mine fødder og underben og gik langsomt opad. Og det var mega dejligt og afslappende.

Da hun havde masseret min ryg og nakke, så vendte hun mig om og hun tog sin korset-agtige top af. Og det er her jeg begynder at blive interesseret. Jeg kan nemlig bedre lide helt nøgne kvinder end kvinder med frækt undertøj på.

Hun begyndte så at masserer min pik og nosser med olie. Nåh ja.....det var vel så her man kunne begynde på forsiden....tænkte jeg.

Men det magiske skete, da vi kort tid efter begyndte at kysse. HOLD DA KÆFT, HVOR HUN KYSSER GODT!!! (Det gør jeg faktisk også HIHI :-)))) Jeg blev helt elektrisk. Det var ligesom, at kysse en dejlig kvinde, som man allerede havde kysset et par gange før og hvor man dermed ikke skulle tune sig ind på i hende igen. Forstil jer.....en kvinde, som man tænder på....en kvinde som man synes kyssede godt de andre gange man har kysset med hende og man dermed ikke var nærvøs for at fortsætte med dejlige kys.......en kvinde, som også tænder på en selv og som kan lide at kysse en. STOP lige op her, en gang og forstil jer det.

Det var sådan jeg kyssede med Chanty første gang jeg mødte hende. Dejlige, nærværende, våde tungekys. Fik jeg sagt, nærværende..... hold kæft hvor vi kyssede godt. Jeg lå på ryggen og nu ville hun have sine bryster kysset.....og så sin navle.....og så sit venusbjerg.....og så hendes dejlige klit.....hendes våde skede.....hendes klit.....hendes skede.....hendes inderlår......og så kravlede hun stille og roligt ned igen. Jeg vendte hende blidt om på ryggen og nu var det mig der lå øverst.

Vores læber og tunger mødtes hurtigt igen. Jeg begyndte at kysse hende i hele ansigtet.....halsen......kroppen. Og den der klit og skede smagte faktisk ret godt, som jeg stiftede bekendtskab med for lidt tid siden. Dejlig neutral smag. Så den måtte jeg selvfølgelig ned til igen. Og nu kan jeg faktisk godt li' at slikke en kvinde. Så for mig, så er det IKKE noget der bare skal overståes. Og der skal IKKE præsteres her. Bare føle varmen.....bare føle safterne......og bare føle, at hun nyder det. Nærværende slikken og kyssen. Og det så ud som om, at hun kunne li' det. Hemmeligheden er nok også lidt, at jeg er faktisk blevet ret god til det med årene. Simpelthen fordi jeg godt kan li' det. Og fordi jeg godt kan li' at tilfredsstille kvinden.

Men nu måtte jeg simpelthen op og opleve hendes læber og tunge igen. Så hele vejen.....og stille og roligt......op af kroppen.....brysterne.....halsen......og jeg ved ikke hvorfor, men jeg kan godt li' at sutte på en hage. Men nu må jeg altså mødes med de der læber og tunge igen. Det var virkeligt dejligt og nærværende!!!

På et tidspunkt havde hun også min pik i munden. Og det var dejligt nok. Og hun sad også ovenpå mig et par gange og vred sit underliv på min pik. Og de her gange kunne sagtens være signalet til, at nu skal jeg have noget gummi på og så skal der knaldes.

MEN, de her våde og nærværende kys.....og kram.....og kærtegn.....det overskyggede bare det med, at nu skal der knaldes. FUCK ALT DET DER KNALDERI !!!! Øhhh, det kommer helt bag på mig, at jeg skulle føle det sådan.

Vi kyssede......vi krammede.....vi slikkede.....vi kiggede hinanden ind i øjnene......i en hel time.

Hun spurgte også bagefter, imens vi stadig lå i sengen, om det var okay, at jeg ikke kom. Men pikken og udløsningen kom ligepludselig længere ned i rækken af dejlige muligheder. Så det var slet ikke så vigtigt lige pludselig.

Med respekt for hendes tid og at jeg kun havde betalt for 1 time, så rejste jeg mig pænt op og tog tøjet på igen. Vi kyssede farvel og jeg gik meget tilfreds ud til bilen med et stort smil på. Det var godt der ikke nogen der så det store smil. For så tænkte de nok, at ham der har nok fået noget på den dumme. MEEEEN næh nej. Det havde været endnu bedre end at få noget på den dumme.

Og lad det her blive imellem os og sig det ikke til nogen andre.........jeg tror jeg var lidt forelsket i hende, da jeg kørte hjem.

Så tør jeg mon besøge hende igen efter de her tændte følelser?????

Jeg tror næsten, at den her oplevelser vinder over alle andre oplevelser jeg har haft med andre kvinder.

Denne beretning var en meget komprimeret fortælling end hvis jeg skulle have fortalt om hele mødet.

Skrevet

Chanty er super underrated! Jeg forstår ikke at der vist ikke er flere anmeldelser, ud over den jeg skrev i starten af året (”Hotte dansktalende Chanty”). Hun er rigtig fin hvis man er til GFE eller mørke piger. Den service hun giver får man ikke af alle sorte piger. Og så er hun her jo oven i købet fast.

Jeg har besøgt hende mange gange siden januar. Jeg kom igen fordi det faktisk blev bedre og bedre ved genbesøg. Hun er god til at mærke mine behov, hun giver slip og holder det friskt ved at tage initiativ til nye ting. Og som du skriver så skal det ikke bare overstås, det kan blive så godt at jeg føler jeg bare eksisterer og at der ikke findes andet end følelser, berøring, lyde, etc. Jeg føler mig så frisk og opladet bagefter.

Jeg ved at hun er meget pernitten med at man er ren og sund. Hun tilbyder ikke kys hvis man ikke er ren eller hvis hun ikke ønsker det. Til gengæld har jeg aldrig følt at hun ikke var tilstede eller ikke var oplagt, hun har leveret hver gang.

Skrevet

Man bliver helt glad af at læse din anmeldelse @sexforsjov Meget inspirerende, og godt skrevet. TAK

Mvh. Nice and easy.

Skrevet
spanish_finish skrev, den 23.8.2024 at 06:59:

Fortæl os lidt mere om hendes bryster og brystvorter? Velegnet til spansk?

Hun har fine bryster og en smule kurver men hun er slank. Spansk er jo bedst med rimelig store bryster. Hvis spansk afslutning er afgørende for dig ville jeg vælge en anden. Men ellers er hun sød og dejlig.

Skrevet

Tak for din fine anmeldelse. Jeg tror du tør, jeg husker i hvert fald dig modig nok, haha. Jeg svarer gerne, hvis der er spørgsmål.

Skrevet

☺️Mange tak for dine søde anmeldelser, vores møder bliver bedre og bedre, rigtig gode fra første gang, nogen forslag skat?

Skrevet
  • Author
Nice and easy skrev, den 21.8.2024 at 22:59:

Man bliver helt glad af at læse din anmeldelse @sexforsjov Meget inspirerende, og godt skrevet. TAK

Mvh. Nice and easy.

Velbekomme. Det var egentlig så lidt. Det var en rigtig dejlig oplevelse, at være sammen med Chanty. Derfor synes jeg også, at oplevelsen fortjener en genfortælling.

Jeg har været sammen med andre "købe"-piger, som ikke var nævneværdige oplevelser. Men oplevelsen med Chanty måtte jeg simpelthen skrive om.

Jeg tror helt sikkert, at jeg vil besøge hende igen indenfor den nærmeste fremtid.

Den første oplevelse her, var wow/fantastisk. Men bliver nr. 2 oplevelse mon ligeså god?

Vi kender allerede lidt hinanden fra første gang. Og hvis begge parter har det godt med hinanden, så kan det være det bliver endnu mere dejligt anden gang.

Og jeg ved godt, at mødet var et "kunde/leverandør"-forhold. Men lidt forelsket i hende er jeg nok blevet lidt.

Skrevet
  • Author
Chanty skrev, for 12 timer siden:

Tak for din fine anmeldelse. Jeg tror du tør, jeg husker i hvert fald dig modig nok, haha. Jeg svarer gerne, hvis der er spørgsmål.

Velkomme.

Jeg tror også jeg tør. Tak fordi du tror på mig :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.