Hop til indhold

Langt Handjob, måske flere

Featured Replies

Skrevet

Jeg går lidt med en lille lyst/fantasi/drøm ..

Jeg kunne virkeligt godt bruge et langt og veludført HJ , det ekstra i det er at , jeg gerne ville have det filmet , ikke med ansigt og krop på nogen af os , men bare selve Handjobbet.

Mon der er nogen af jer der kender til nogen der kunne Udfører dette .

Bor i Nordsjælland , men kører gerne efter dette.

Redigeret af Naboen
hurtig på aftrækkeren

Skrevet
Naboen skrev, for 5 timer siden:

Jeg går lidt med en lille lyst/fantasi/drøm ..

Jeg kunne virkeligt godt bruge et langt og veludført HJ , det ekstra i det er at , jeg gerne ville have det filmet , ikke med ansigt og krop på nogen af os , men bare selve Handjobbet.

Mon der er nogen af jer der kender til nogen der kunne Udfører dette .

Bor i Nordsjælland , men kører gerne efter dette.

Jeg kender en thai dame, som har en kunde, hvor hun laver en hel times handjob. Hun kan også hjælpe dig, hvis du skal fikses lidt bagi. Jeg skal besøge hende på fredag for en lidt anden type sjov. Hvis du vil, kan jeg spørge hende om dine ønsker inkl filmning. Turen fra Nordsjælland er let, bare ind ad Helsingør motorvejen, og så lidt til venstre derinde.

Skrevet
  • Author
charlieCarlo skrev, for 59 minutter siden:

Jeg kender en thai dame, som har en kunde, hvor hun laver en hel times handjob. Hun kan også hjælpe dig, hvis du skal fikses lidt bagi. Jeg skal besøge hende på fredag for en lidt anden type sjov. Hvis du vil, kan jeg spørge hende om dine ønsker inkl filmning. Turen fra Nordsjælland er let, bare ind ad Helsingør motorvejen, og så lidt til venstre derinde.

Tak for info . det bagi har jeg ingen interesse i , men måske filmningen , det kunne være interessant at vide om hun har det ok med det . 

Skrevet
charlieCarlo skrev, for 14 timer siden:

Det lyder spændende.
Hvem er det?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.