Hop til indhold
Mr. Bigglesworth

Tilde fra PD/bording

Recommended Posts

Jeg er netop hjemvendt fra Privat-diskret i Bording.

Havde en rigtig god og hyggelig stund med Tilde ( http://privat-diskret.dk/index.php/classifeds?controller=classifieds&task=detail&id=162 ).

 

Dette var lidt indskudt, da jeg egentligt havde haft en anden aftale, som ikke blev til noget. Så, på anbefaling fra folk på chatten herinde, blev det Tilde.

Lidt sjovt, der var åbenbart gået noget galt under bookingen, så Tilde troede det var en af hendes stamkunder der kom. Så, hun var igang med at børste tænder, da jeg blev lukket ind.
Dette undskyldte hun høfligt for, da hun opdagede, at jeg ikke var, hvem hun troede. Om det var proffesionalisme for førstegangskunder contra mere afslapped med stamkunder, eller om der er en stamkunde med en tandbørsningsfetish, det fandt jeg dog aldrig ud af :-)
Vi snakkede rigtigt godt sammen, fra første øjeblik, og, stemningen blev hurtigt meget afslapped og behagelig. Hun må være en dygtig menneskekender, for at kunne tune sig ind på mig, så hurtig.

Under hele akten, var hun nærværende, kærlig, tæt og, rigtig dygtig. Hun var hurtig til at lægge mærke til, hvad jeg godt kunne lide, og, det hele føltes bare rigtigt godt, behageligt og naturligt.

Enten, så er hun en rigtig rigtig dygtig skuespiller, eller også, så kan hun virkelig godt lide, det hun laver/det vi lavede sammen. Jeg hælder mest til det sidste.
Jeg havde købt en time, og, jeg har aldrig nogensinde oplevet, en time det var så intenst, så fantastisk og som fløj så hurtigt forbi.
Da vi var færdige, hyggesnakkede vi lidt, om stort og småt. Jeg fik lov at tage et bad inden jeg gik.

Jeg gik derfra, med en rigtig behagelig fornemmelse. Hun kan varmt anbefales.

Som en sidebemærkning, er jeg blevet klogere på mig selv. Jeg har ikke tidligere troet, at en ung, mager pige, ville sige mig noget. Og, jeg havde troet, at det der var bedst for mig, var, at det var tydeligt, at der var tale om en handel.
Tilde fik bestemt overbevist mig, om noget helt andet.

Konstruktiv kritik modtages meget gerne.

Mvh Rasmus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...