Hop til indhold

Hvor er alle de chubby piger henne?

Featured Replies

Skrevet

Hilfe bitte! :lol:

Synes insta er fyldt med flotte piger! Men de er lige en anelse for tynde for mig.. ! :ph34r: Så hjælp mig lige, drenge.. Hvor finder jeg danske BBW'ere henne?? :wub:

Skrevet

Sugardaters

Ellers har jeg en lidt mere end chubby veninde, som jeg tager med i Joys snart, men det kunne da godt være på besøg i stedet 

Skrevet

Det er et stykke tid siden man har set noget til Iscenesat Virkelighed her på siden, men du kan jo tage et kig på hendes Instagram:

https://www.instagram.com/iscenesat_virkelighed/

Hun er også aktiv på fetlife, men det er under et andet navn.

Måske er Katrine Venus en du gerne vil kigge lidt på:

https://www.instagram.com/katrine_venus/

Hun kan mødes på Pussygalores: https://70210026.dk/katrine

Skrevet
Lauersen skrev, 1 time siden:

Det er et stykke tid siden man har set noget til Iscenesat Virkelighed her på siden

Hun har også en profil på scor 

Skrevet

Sksl vi ikke holde pigernes sociale og private profiler adskilt fra deres forretninger herinde. Er ikke sikker på de er superglade for at deres fetlife og scor profiler bliver efterspurgt. De har også ret til et privatliv og sexliv uden forretninger !!!

Skrevet
Lauersen skrev, for 4 timer siden:

Det er et stykke tid siden man har set noget til Iscenesat Virkelighed her på siden, men du kan jo tage et kig på hendes Instagram:

https://www.instagram.com/iscenesat_virkelighed/

Hun er også aktiv på fetlife, men det er under et andet navn.

Måske er Katrine Venus en du gerne vil kigge lidt på:

https://www.instagram.com/katrine_venus/

Hun kan mødes på Pussygalores: https://70210026.dk/katrine

Hvor er hun da dejlig! :wub: Tak!!

Skrevet

@Frøken_Kinky De er da allevegne. Men måske de skriver noget andet end "chubby" i deres annoncer :P 
De søgeord jeg (med betalende elskere som par der søger bonus-Kvinde) bruger på danske sider er: 
Frodig 
Buttet 
Plus size /plussize (ikke alle staver ens ;))
BBW 
Big (selvom man så også får tynde sild med store bryster og alle der skriver big cock/dick/etc.) 

Jeg er lidt usikker på hvorvidt det her med at reklamere for nære kolleger stadig er i orden iflg. de til stadighed opstrammede regler på EG. Så... jeg kan ikke rigtigt fremhæve dem jeg kender i bibelsk forstand med links eller EG-brugernavne. Jeg orker nemlig ikke at få et rap over nallerne i forsøg på at være hjælpsom, så jeg censurerer mig selv i dette indlæg og nøjes med at skrive deres kunstnernavne (sådan cirka) uden links. 
Trine, Karoline, Anja, Silje og Maja/Laura (hun skifter navn ofte). 

God fornøjelse! 

Kærligst, Eva <3 ... der engang var chubby (nok) men vist desværre er kommet for langt til den gale side af BMI grænsen for år tilbage, til at kunne være med i feltet :D

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Frøken_Kinky skrev, for 10 timer siden:

Hilfe bitte! :lol:

Synes insta er fyldt med flotte piger! Men de er lige en anelse for tynde for mig.. ! :ph34r: Så hjælp mig lige, drenge.. Hvor finder jeg danske BBW'ere henne?? :wub:

Har du prøvet at kigge på annoncelight.dk 

Der har jeg set nogle BBW, nu ved jeg ikke hvor du søger henne af, men tag og kig på hjemmesiden og held og lykke med at finde den rigtige BBW. 

Skrevet
hamderfrække skrev, 1 time siden:

Har du prøvet at kigge på annoncelight.dk 

Der har jeg set nogle BBW, nu ved jeg ikke hvor du søger henne af, men tag og kig på hjemmesiden og held og lykke med at finde den rigtige BBW. 

Du skal nok bruge nogen briller det er en kvinde der søger BBW kvinde profiler på insta at måske nyde og lade sig inspirere af ikke en lidderlig mand der vil knalde en BBW. 

Dit svar rammer fuldkommen udenfor skiven og trådens tema og formål. :P :lol: 

Skrevet

Om svaret rammen udenfor trådens formål er da umuligt at vide. Det kan jo ikke udelukkes at @Frøken_Kinky faktisk søger en BBW kvinde til at knalde med hende.

@Eva Nadine har for nylig beskrevet hvordan det sker hun opsøger og betaler kvinder for at knalde dem.

Skrevet

@Dillermand Junior nu er det jo et købesex forum. Jeg tænker at svar der ikke nødvendigvis er personligt til trådstarter kan være til glæde for Eroguides læsere, der vel som flest trods alt er her fordi de er sexkøbere. 
Og... sexarbejderne jeg nævner har da billeder man kan kigge på også selvom man ikke vil købe noget ;) 

Skrevet

Det er irellevant den der starter tråden efterlyser og vælger emnet og her efterlyste TS BBW / chubby instagram kontoer så hjælper man med det 

prøv at læs svaret han giver han har læst TS hensigt og efterlysning omtrent lige så grundigt som nogen af de førstegangsbesøgende du plejer at afvise ;) :P Fordi de ikke gad læse

Redigeret af Dillermand Junior

Skrevet
Dristige skrev, for 1 time siden:

Om svaret rammen udenfor trådens formål er da umuligt at vide. Det kan jo ikke udelukkes at @Frøken_Kinky faktisk søger en BBW kvinde til at knalde med hende.

@Eva Nadine har for nylig beskrevet hvordan det sker hun opsøger og betaler kvinder for at knalde dem.

Hun har selv en annoncelight annonce hun kan nok godt selv søge på Annoncelight :lol: :P 

Der står helt målrettet på Instagram hvis man søger sex med BBWer så er det ikke på Instagram hvor den slags ikke er tilladt og profiler bliver lukket hvis man laver den slags aftaler derinde. 

Kom nu lidt ind i kampen i to og kend jeres platforme inden i kloger jer :P :rolleyes:

Skrevet

*Gemmer sig* ... :lol:<3

Tak for jeres svar .. Jeg vil prøve at justere mine søgninger lidt.. Det er en fin pointe, at nok ikke alle vil betegne sig selv som "chubby".. (erotisk buttet) :wub:

Skrevet
Dristige skrev, den 22.8.2024 at 11:46:

Fuldstændig korrekt Dristige.

Skrevet
Dillermand Junior skrev, den 21.8.2024 at 14:02:

Du skal nok bruge nogen briller det er en kvinde der søger BBW kvinde profiler på insta at måske nyde og lade sig inspirere af ikke en lidderlig mand der vil knalde en BBW. 

Dit svar rammer fuldkommen udenfor skiven og trådens tema og formål. :P :lol: 

Dillermand Junior. Takt og tone, herpå eroguide.dk, kommer man langt med istedet for at nedgøre folk

Redigeret af hamderfrække

Skrevet

Det er helt rigtigt hamderfrække, man kan derudover også undre sig over hvorfor nogen føler sig kaldet til forsøge at bevogte en tråd mod (i deres mening) malplacerede indlæg.

Skrevet
Dristige skrev, for 15 timer siden:

Det er helt rigtigt hamderfrække, man kan derudover også undre sig over hvorfor nogen føler sig kaldet til forsøge at bevogte en tråd mod (i deres mening) malplacerede indlæg.

Jeg kan ikke være mere enig med dig Dristige, de burde blive udelukket for sitet, både med at blive blokeret til siden m.m

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.