Hop til indhold

Makker søges til 27 year old student, ass to mouth

Featured Replies

Skrevet

Jeg er helt skudt i dette setup, hvor vi 2 gutter tager skønne, frække Laura med på restaurant, tager hende med på toilettet en omgang ass-to-mouth eller to og kommer hende i munden.

Derefter på hotel, hvor vi fortsætter "festen".

https://annoncelight.dk/showad/408999

Det er ikke billigt, da hun skal have 10000 i gave + vi betaler for restaurant og hotel. Men efter at have snakket med hende, lyder det til at være mere end dét værd!

Det bliver enten 26/8, 27/8 eller 2/9.

Skriv pm, hvis du er interesseret.

Redigeret af donhardcore
tilføjet datoer

Skrevet

Nu er det ikke fordi jeg har nogen interressse i det, men er du sikker på du ikke er med i det , fordi kigger man k hendes profil du linker til er der ikke nogen form for kontakt muligheder i hendes profil hverken mail eller telefon .. lyder lidt weirf

Skrevet
Massage-testeren skrev, for 5 minutter siden:

Nu er det ikke fordi jeg har nogen interressse i det, men er du sikker på du ikke er med i det , fordi kigger man k hendes profil du linker til er der ikke nogen form for kontakt muligheder i hendes profil hverken mail eller telefon .. lyder lidt weirf

Hun bruger snapchat.

Skrevet
  • Author
Massage-testeren skrev, for 40 minutter siden:

Der røg min geniale plan sgu i vasken. En plan, der var 11 år undervejs. Nu bliver jeg nødt til at starte forfra og udtænke en helt ny plan og vende tilbage i 2035 :rolleyes:

Skrevet
Massage-testeren skrev, for 1 time siden:

Okay har ikke lige skimtede on der står snapchat i teksten

Måske en god ide at læse annoncen, inden man kommer med påstande. 

Skrevet

She's a classic! Ikke noget forkært med pigen. Havde jeg været i København på dagene ville jeg meget gerne joinet det selskab ^_^

Måske der er en mulighed start Oktober...?

Skrevet
  • Author

Desværre har jeg ikke mulighed andre dage, men jeg skal selvfølgelig ikke kunne svare på hendes vegne :lol:

Jeg smider dig lige en pm.

Skrevet

Håber at du får en fantastisk oplevelse og at du vil dele den herinde bagefter. 

Jeg synes det lyder super frækt, men jeg er ude, da jeg ikke kan se på hvilken fin restaurant i kbh et 3 personers selskab kan gå på toilettet under middagen og knalde.

"We would start by meeting up in a nice restaurant. During dinner you take me to the toilet to fuck my ass and sperm my mouth. Then we go back and finish dinner." 

Skrevet
xo-nix skrev, for 20 minutter siden:

Håber at du får en fantastisk oplevelse og at du vil dele den herinde bagefter. 

Jeg synes det lyder super frækt, men jeg er ude, da jeg ikke kan se på hvilken fin restaurant i kbh et 3 personers selskab kan gå på toilettet under middagen og knalde.

"We would start by meeting up in a nice restaurant. During dinner you take me to the toilet to fuck my ass and sperm my mouth. Then we go back and finish dinner." 

Der er jo netop det der gør denne setup så utroligt erotiskt. Jeg ville forsøgt at finde en restaurant der har f.eks handicap toilet i kælderen eller ovenpå... Risikoen for at blive opdaget er tilstæde. Netop det her ville gjort min pik superklar og jeg ville ikke holdt min load længe...

Nogle ideer?

Jensens på Vesterbrogade/Colbjørnsens? Be om et bord i kælder, kom splittet.. 1, 1 og Laura... :D

Nogle stæder på Istedgade / Kødbyen bør fungere...

Mør på Scandic Kødbyen, hcp i kælderen...

Do the research. Mange Københavnere vil finde mange gode stæder til sex.

Oh - jeg kan mærke at jeg bliver mer og mer engageret... Lykke til for @donhardcore. Jeg håber virkelig du vil rapportere tilbage til vi de misundelige... :D

Redigeret af Karsteng

• 1 month later...
Skrevet
Karsteng skrev, den 20.8.2024 at 23:54:

Måske der er en mulighed start Oktober...?

Men nu er fantasifulle og vilde Laura fløyet så der blev åbenbart ingen vild restaurant-sex?

Eller er der nogen der kan afsløre noget spænende...?

:D

Skrevet
Karsteng skrev, for 1 time siden:

Hvad er det du spørger om? Hun annoncerer for GB, næste gang 18. oktober, så hun er ikke fløjet.

Skrevet
Bebop skrev, for 49 minutter siden:

Hvad er det du spørger om? Hun annoncerer for GB, næste gang 18. oktober, så hun er ikke fløjet.

Jeg spørger naturligvis om temaet i den tråd du kommenterer i... :huh:

Redigeret af Karsteng

Skrevet
Karsteng skrev, for 1 time siden:

Jeg spørger naturligvis om temaet i den tråd du kommenterer i... :huh:

Men dit spørgsmål er svært at forstå, når du siger hun er forsvundet, selvom det er hun ikke. Det kunne være du synes det er spændende at du tager fejl?

• 2 weeks later...
Skrevet
Danishman skrev, for 9 minutter siden:

Nån som har mødt damen???

Der findes flere omtaler af GB-setuppet med hende i centrum.

Skrevet
Danishman skrev, for 1 time siden:

Hvor finder jeg tråde om det?

En tråd her, led selv videre:

• 2 weeks later...
Skrevet

Resturant No2 er perfekt til dette setup. Deres toilet ligger perfekt man går nærmest lidt ud af restauranten og ned i kælderen. Har selv lavet dette Setup med en fra sd . Og god restaurant. 

EPO

• 6 months later...
Skrevet
Karsteng skrev, den 2.10.2024 at 13:09:

Men nu er fantasifulle og vilde Laura fløyet så der blev åbenbart ingen vild restaurant-sex?

:D

Im still here

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.