Bk01985 12 Skrevet 20. August, 2024 Jeg er faldt over hende her, som jeg VIRKELIG godt kunne tænke mig at være sammen med. Hun ligner min drømmekvinde. Men, ingen anmeldelser og ny annonce. Der svares fint på WhatsApp. Hvad tænker I? https://annoncelight.dk/showad/409066 Meget lidt info. Tak, Mr. K 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyde 266 Skrevet 20. August, 2024 Hvis du er til den type kvinde, må du jo prøve. MEN det ser altså lidt forkert ud alt sammen. Lad være med at bruge en telefon, der kan spores til dig, lad være med betale NOGET som helst før du står face to face med hende. Lad være med at medbringe mere end aller højst nødvendigt. Og husk at forsvinde i en fart hvis der er noget, der begynder at virke forkert. Men ellers nyd det hvis det er hende du gerne vil mødes med 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 400 Skrevet 20. August, 2024 Ja, det kunne være rigtigt spændende at høre mere om hende. Hun ser godt nok sød ud, men jeg holder nok lidt med @Nyde Den virker ikke helt ægte.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg